וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסערה: שרון גל כינה חברי מרצ "פושעים" - והוצא מהמליאה

13.5.2015 / 0:17

הח"כ מישראל ביתנו זעם על חברי מרצ, שהקריאו עדויות של לוחמים מדוח של "שוברים שתיקה". הוא סולק מהאולם לאחר שנקרא לסדר שלוש פעמים, בזמן שקרא להם "חבורה של משת"פים". ח"כ זנדברג הטיחה לעברו: "גזען ופשיסט"

צילום מסך

הסערה הראשונה בכנסת ה-20: מהומה רבתי התעוררה אתמול (שלישי) במליאה לאחר שחברי סיעת מרצ החליטו להקריא, כל אחד בתורו, עדויות של חיילים שהשתתפו במבצע "צוק איתן" מתוך דוח של ארגון "שוברים שתיקה", שהתפרסם בשבוע שעבר.

חבר הכנסת שרון גל (ישראל ביתנו) הוצא מן המליאה לאחר שנקרא לסדר שלוש פעמים, בזמן שכינה את חברי הכנסת של מרצ "חבורה של משת"פים", והוסיף: "אתם פושעים, תתביישו לכם". ח"כ תמר זנדברג (מרצ) לא נותרה חייבת והטיחה לעברו: "אתה גזען ופשיסט".

עוד בוואלה! NEWS:
שנת שיא לחרדים בצה"ל: מספר המתגייסים עלה ב-20%
עובדי כיל: "לפני הבחירות פוליטיקאים נתנו לנו תקווה - ואז נעלמו"
הפרקליטות ערערה על עונשו של גפסו; דורשת מאסר וקלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון גל מוצא מהמליאה, אתמול אחר הצהריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ אורן חזן (הליכוד) זעם גם הוא על חברי מרצ ואמר: "כשאני שומע את חברי הכנסת כאן לפתע אני מתבלבל כאילו אני בפרלמנט של הרשות הפלסטינית. כשעמדנו פה ב-31 במרץ ואמרתי 'מתחייב אני' התכוונתי למדינת ישראל וגם לחיילי צה"ל. אני לא אעבור על זה בשתיקה. חברת הכנסת גלאון, אני מתבייש בך".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) גיבה את החלטת חברי מרצ לקרוא את עדויות החיילים. "אני מברך על הקראת העדויות במליאה ואני מציע לכל חברי הכנסת לקרוא אותם ולחשוב, כשמסרבים לשמוע זה לא משנה את המציאות".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 17:37)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully