וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נשים אנסו גבר וגנבו ממנו זרע כדי שיוכלו להשתמש בו לכישוף

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שגבר דרום-אפריקאי טען שנאנס ונשדד ע"י 3 נשים - שרצו להשתמש בזרע שלו למטרת כישוף. "מרפאים מסורתיים יכולים לגבות הרבה כסף עבור תרופה שעשויה מזרע של אדם חי", הסביר מומחה לפשעי הרופאה המסורתית האפריקאית

גבר כפות. ShutterStock
לטענת הגבר, הנשים אספו את הזרע בשקית ניילון קטנה ואחסנו אותה בצידנית/ShutterStock

מקרים רבים של גניבת איברים פנימיים עבור הרפואה האלטרנטיבית המסורתית דווחו בעבר בדרום אפריקה - אך מקרה של גניבת זרע הוא נדיר ביותר. המשטרה שם פתחה השבוע בחקירה בעקבות תלונה של גבר שטוען שנאנס בידי 3 נשים ששדדו את הזרע שלו כדי להשתמש בו, לטענתו, ליצירת תרופה מסורתית שתעזור לאנשים להתמודד עם בעיות נפשיות ובריאותיות.

הקורבן בן ה-33, תושב פורט אליזבת שבדרום אפריקה, טוען שהוא הוחזק באיומי אקדח ע"י "ציידות הזרע" שחטפו אותו ברחוב והכניסו אותו לרכב BMW שחורה. לדבריו, הוא נאלץ לשתות שיקוי מסתורי שיאפשר לו לייצר כמות גדולה של זרע.
פורט אליזבת נמצאת במרחק של יותר מ-1,000 קילומטרים מיוהנסבורג, שם מספר קטן של פשעים דומים דווחו בעבר.

אחד הקצינים שחקר את הבחור מספר שיש סיכוי סביר שמטרתן של הנשים אכן הייתה להשתמש בזרע עבור ה"מוטי" - הרפואה האלטרנטיבית המסורתית של דרום אפריקה שתכשיריה מופקים מחומרים טבעיים הכוללים לעיתים חלקי גוף, "אין לנו מושג מדוע מישהו ירצה לגנוב זרע. תכן שיש ביקוש לזרע ברפואה המסורתית ולשם מופנה כיוון החקירה שלנו", ספר השוטר מנקדי מבומבו ל-MailOnline, "הנשים נתנו לקורבן שיקוי שמקורו כנראה גם ברפואה המסורתית. הן הכריחו אותו לשתות חומר מסתורי מבקבוק כדי לעורר אצלו את החשק המיני, על אף שהוא עדיין פחד וסירב לקיים עימן יחסי מין. יש לי ניסיון בחקירת פשעים דומים בהם איברים נגנבו למטרת כישוף, אבל זו הפעם הראשונה שאני שומע על גניבת זרע".

תרופה מסורתית אלטרנטיבית העשויה מחלקי גוף. רויטרס
תרופה מסורתית העשויה מחומרים טבעיים וחלקי גוף/רויטרס

לטענת הגבר, הנשים אספו את הזרע שלו בשקית ניילון קטנה, אחסנו אותה בצידנית, ונטשו אותו בצידי הכביש. עבדול קריפה, שעוסק ברפואה מסורתית זה יותר מ-20 שנה, מספר שהזרע הינו מרכיב חשוב לשיקויים מסורתיים, "הזרע מיועד לרוב לחולים שרוצים לתקן משהו. יתכן שהן יצאו ממערכת יחסים, איבדו כסף בעסקה שהשתבשה או פוטרו מהעבודה. עבור בעיות אלה אני ממליץ למטופלים זרע כמרכיב בסיסי, אותו יש לערבב עם אבקה העשויה מצמחים. אני לא מבין למה הנשים היו צריכות לנהוג באלימות כדי לגנוב זרע. לא ידעתי שיש בעיה עם הספקת זרע ברפואה המסורתית".

פרופסור אנתוני מינר, מהפקולטה למשפט פלילי באוניברסיטת דרום אפריקה, הוא מומחה לפשעים הקשורים ברפואה המסורתית האפריקאית – או ב"כישוף" כפי שהרפואה מכונה לעיתים. מינר מספר שהוא עוד לא שמע על זרע שנשדד למטרה זו, אבל אין זה אומר שזה לא היה המניע לכך. "חלקי גוף נלקחים מאנשים שנרצחו לצורך הכנת כשפים חזקים. מרפאים מסורתיים יכולים לגבות הרבה כסף עבור סוגים אלו של תרופות", הוא טוען, "אולם לא שמעתי עד היום על זרע שנגנב למטרה הזו, אבל אני מתאר לעצמי שרופאים יכולים לגבות יותר מהלקוחות שלהם אם מדובר בדגימות אנושיות חיות. אלמנטים אנושיים שווים יותר מבחינה כלכלית לרופאים, מאשר אלו של בעלי החיים או הצמחים".

בשנים האחרונות דווחו לא מעט על על כנופיות של נשים מזימבבואה, שכני דרום אפריקה, שתוקפות גברים כדי לגנוב את הזרע שלהם. כבר שש שנים ישנם דיווחים על נשים שהשתמשו בסמים, אקדחים, סכינים ואפילו בנחש חי כדי להכניע את הקורבן שלהם, אך רק קומץ קטן של מעצרים בוצעו עד כה.

עוד באותו נושא

תקיפה מזעזעת ברוסיה: הומו צעיר נאנס באיומי אקדח

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully