וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג עשה סקס בחוף הים - ועלול להישלח ל-15 שנות מאסר

לאליסה אלווזר וחוזה קבאלרו לא היה אכפת שיש משפחות עם ילדים בחוף בו החליטו להשתובב, והם החליטו ללכת עד הסוף. כעת הם צפויים ללכת לכלא, ולהיכנס לרשימת עברייני המין הארצית

אליסה אלוורז וחוזה קבאלרו. צילום מסך, צילום מסך
החליטו לגוון, ויסיימו בכלא. אלוורז וקבאלרו/צילום מסך, צילום מסך

בני זוג מקליפורניה החליטו לגוון את חיי המין שלהם, ויצאו להשתעשע בחוף הים. הבעיה היייתה לא רק המיקום, אלב בעיקר הטיימינג שלהם: הם החליטו לעשות סקס על החוף באור יום, כשהם מוקפים משפחות עם ילדים, שנאלצו ללמוד מוקדם מהצפוי על הדרך בה הגיעו לעולם.

האקט תועד במצלמה של אחת המבקרות בחוף, וביום שני האחרון הואשמו השניים, אליסה אלווזר בת ה-20 וחוזה קבאלרו בן ה-40, בשני סעיפים של התנהגות לא מוסרית (או "התנהגות וולגרית ותאוותנית" כפי שהיא מוגדרת בחוק). הם צפויים לרצות עד 15 שנות מאסר.

מאחר והאירוע כולו תועד במצלמה, לעורך דינם של השניים לא היו יותר מדי טיעונים שיסבירו את מעשיהם. אליסה וחוזה קיוו לחתום על עסקת טיעון כיוון שלדעתם לא עשו שום דבר רע, אולם התבדו במהרה. כעת הם מחכים למתן גזר הדין, וההשערות הן שקבאלרו יקבל את העונש המקסימלי כיוון שישב בעבר בכלא על סחר בקוקאין. זוגתו צפויה לקבל עונש כבד פחות - 60 ימים בכלא, אולם היא עדיין תתועד ברשויות כעבריינית מין, כך דוווח באתר "טיים".

אפריל צ'אמפ, שבילתה עם נכדתה באותו החוף ממש, סיפרה על שהתרחש: "הם זזו כאילו הם עושים סקס, ואני לא האמנתי למראה עיניי. נכדתי ביקשה שאסביר לה מה השניים עושים, אולם הצלחתי להסיח את דעתה והלכנו לחפש צדפות. כאשר מישהו ביקש מהם להפסיק, קבאלרו קם וניכר עליו שהוא כועס מאוד. הם לא הפסיקו להתגפף, ובסוף נאלצנו לאסוף את הציוד שלנו ולקחת את הילדים למקום אחר", כך סיפרה צ'אמפ בעדותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully