וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: איש העסקים עופר נמרודי חשוד בפרשת פישר

5.5.2015 / 16:00

נמרודי, שחשוד במתן שוחד ובשיבוש מהלכי משפט בפרשה שבה מעורב עו"ד רונאל פישר, שוחרר למעצר בית של יומיים. לפי החשד, הוא קיבל מידע מודיעיני מפישר, שאותו העביר לו קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה

צילום: עומר מירון; עריכה: גדי וינסטוק, שניר דבוש

עופר נמרודי הוא איש העסקים שנעצר בחשד למתן שוחד בפרשה שבה מעורב עורך הדין רונאל פישר - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. נמרודי, ששוחרר למעצר בית של יומיים, חשוד גם בשיבוש מהלכי משפט. לפי החשד, נמרודי קיבל מידע מודיעיני מפישר, שהעביר אליו קצין המשטרה לשעבר רב-פקד בדימוס ערן מלכה.

נמרודי נחקר אמש במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). החוקרים בודקים אם במהלך חקירה סמויה שהתנהלה בעניין עסקי האנרגיה שבהם הוא מחזיק, הוא קיבל מידע באותה השיטה. "מר נמרודי ענה לכל שאלות חוקריו והכחיש כל קשר לפרשה. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו", אמרו עורכי דינו ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר.

עופר נמרודי, מחלקת חקירות שוטרים, אפריל 2015. נועם מושקוביץ
נמרודי יוצא מחקירה במח"ש, היום/נועם מושקוביץ

מלכה, החשוד בקבלת שוחד ושיבוש הליכים בפרשה, החל אתמול לשתף פעולה עם חוקריו. עד כה שתק מלכה, שנעצר לראשונה לפני שנה, בכל חקירותיו. מלכה, שמיוצג על ידי עורכי הדין דב גלעד כהן ועדי כרמלי, חשוד בלקיחת שוחד.

עוד בפרשה
פרשת רונאל פישר: מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר נעצר בחשד לשוחד
עדת המדינה נגד עו"ד פישר – המתווכת בינו לשוטר החשוד בשוחד
עו"ד פישר נעצר - ואיתו קצין משטרה לשעבר החשוד בלקיחת שוחד

אתמול הותר לפרסום כי שי ברס, לשעבר מנכ"ל נתיבי ישראל, נעצר אף הוא בחשד למתן שוחד לעו"ד פישר. לפי החשד במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), ברס קיבל מידע מבעוד מועד על חקירה המתנהלת במשטרה, בתמורה לכספי שוחד שהעביר לו פישר. גם במקרה זה, לכאורה הגיע המידע האמור מרפ"ק מלכה.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של פישר, טענה נציגת מח"ש, נעה לימור, כי אופן הפעולה שלו בפרשות הוא חלק משיטה שפיתח ושבה השתמש לכאורה במקרים נוספים. "מאז שנעצר פישר בשנית, גילתה מח"ש את השיטה שבה פעלו רונאל פישר וקציני המשטרה", הסבירה לימור. "לא יעלה על הדעת שקצין בכיר במשטרה יקשור קשר עם החשודים באותם תיקים, וביחד ירקמו מזימות לסחוט אחרים", אמרה נציגת מח"ש. "החשוד פעל לא אחת לשיבוש הליכים. העבירות, מעצם טיבן, כמו גם אופן התנהלותו של החשוד, מוכיחים כי לא ניתן לתת בו אמון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עופר נמרודי, מחלקת חקירות שוטרים, אפריל 2015. נועם מושקוביץ
נמרודי יוצא מחקירה/נועם מושקוביץ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully