וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים הפיצו סרטון פורנו של המורה שלהם והביאו לפיטוריה

מורה שהשתתפה באודישנים לסרט פורנו פוטרה מבית הספר לאחר שתלמידיה מצאו את האודישן והפיצו אותו ברשת. המורה בתגובה: "חשבתי שהאודישנים הם לצילומי הלבשה תחתונה. סיממו אותי לזה"

מורה צ'כית פוטרה לאחר שהשתתפה באודישן לסרט פורנו. dailymail, צילום מסך
"לקיים יחסי מין עם גבר זר עבור כסף זה לא בדיוק דבר חינוכי"/צילום מסך, dailymail

לפני שאתם מתלוננים על המורים בישראל, אולי כדאי שתבדקו מה קורה במדינות אחרות: באוקלהומה מורה תכננה לסמם ולשכב עם אחד התלמידים שלה, בסין מורה נישק תלמידה בת 16 במשרדו, באיטליה תמונות עירום של מורה דלפו לרשת והשבוע בצ'כיה - אודישן לסרט פורנו של מורה הגיע לידיהם של תלמידיה והביא לפיטורה. כנראה שגם המורים צריכים ללמוד דבר או שניים על איך להתנהג.

באודישן המוצלם, שאורכו 40 דקות, מופיעה המורה הצ'כית בת ה-35 כשהיא מעסה בשמן את גופה העירום ומקיימת יחסי מין עם גבר. המורה, אם לשני ילדים מהעיר צ'סקה ליפה שבצפון-מערב צ'כיה, הודתה שניגשה לאודישן שהתקיים בפראג ושיתפה פעולה עם הוראות הצלם, אך טענה שחשבה שמדובר באודישן לדוגמניות הלבשה תחתונה ושהסכימה לקיים יחסי מין מול המצלמה רק כי הייתה תחת השפעת סמים.

מורה צ'כית פוטרה לאחר שהשתתפה באודישן לסרט פורנו. dailymail, צילום מסך
המורה חשבה שמדובר באודישן לצילומי הלבשה תחתונה/צילום מסך, dailymail

התלמידים שנחשפו לסרטון הפיצו אותו לשאר חבריהם בבית הספר, עד שאחד ההורים נתקל בסרטון המפליל והודיע על כך להנהלת בית הספר. "אני לא רוצה לשפוט את המורה כי אני לא יודע למה היא עשתה את זה, אבל ילד בן 15 לא אמור להיחשף לדברים כאלה", סיפר הורה עצבני לאתר החדשות הצ'כי IDNES, "תפקידה להוות דוגמא חינוכית לילד שלי - ולקיים יחסי מין עם גבר זר עבור כסף זה לא בדיוק דבר חינוכי".

מנהל בית הספר, פיטר ג'ונאס, הזדעזע גם הוא מהעניין וטען שלא היה לו מושג שהמורה השתתפה באודישן המפוקפק. "ברגע שנודע לנו על המקרה, ידענו שאין ברירה אחרת אלא להגיד לה שלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מורה צ'כית פוטרה לאחר שהשתתפה באודישן לסרט פורנו. dailymail, צילום מסך
ככה נראה אודישן לדוגמניות הלבשה תחתונה? אנחנו בספק/צילום מסך, dailymail

לטענת המורה, היא לא ידעה שמדובר באודישן לסרט לפורנו, "חיפשתי עבודה נוספת והבחנתי במודעת דרושים שחיפשה אחר דוגמניות. חשבתי שזה עבור הלבשה תחתונה אז ניגשתי לזה", סיפרה המורה, "אני חושבת שהם סיממו אותי ונתנו לי קוקאין. בטוח שקרה שם משהו. ההתנהגות שלי השתנתה והרגשתי מאוד נינוחה ורגועה. בנסיבות רגילות בחיים לא הייתי עושה דבר כזה".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully