וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב פורנו במצרים: שחקנית הצטלמה בעירום בפירמידות ועוררה סערה

מה הופך את הפירמידות של גיזה במצרים לתפאורה איכותית לסרטי פורנו? שחקנית הפורנו כרמן דה לוס חשפה את ישבנה אל רקע הפירמידות במצרים ומואשמת בחילול הקודש. דה לוס בתגובה: "רק באתי לבקר שם. לא לצלם סרט"

Welcome to egypt@✈️💋😁😁💃

A photo posted by Carmen De luz (@therealcarmendeluz1) on

במרץ האחרון סיפרנו לכם על סרט פורנוגרפי שצולם על רקע הפירמידות של גיזה והצליח לעורר סערה במצרים והנה שערורייה פורנוגרפית חדשה תוקפת את מצרים - כששחקנית הפורנו כרמן דה לוס הגיעה לביקור בגיזה והצטלמה בביקיני זעיר עד בלתי נראה על רקע הפירמידות הקדושות.

שחקנית הפורנו המפורסמת פרסמה את תמונותיה בטוויטר כשבאחת היא לבושה בהתאם (שמלה שחורה ומשקפי שמש) ובשניה היא יושבת על גמל ולבושה בביקיני זעיר שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. לצד התמונה הפרובוקטיבית היא כתבה בערבית שמטרת ביקורה במצריים הוא לטייל - ולא לעבוד. "לא הצטלמתי לסרט פורנו במצרים כי אני מכירה בקדושת המקום", היא סיפרה לאתר החדשות המצרי, "ביקרתי שם רק כי אני אוהבת את מצרים".

שחקנית הפורנו כרמן דה לוס מעוררת סערה במצרים. facebook, צילום מסך
נא להתלבש בהתאם. השחקנית כרמן דה לוס בתמונה תמימה יותר/צילום מסך, facebook

אולם, נראה כי מטרת ביקורה של דה לוס לא באמת מעניינת את ממשלת מצרים שכבר פתח בחקירה נגדה על חילול הקודש ושהות באתר תיירותי לאחר שעות הסגירה. "בתמונות לא ניתן לראות מכוניות או תיירים ברקע, כלומר דה לוס נשארה באזור אחרי שעות הביקור המותרות", מסר משרד העתיקות על פי דיווח של חדשות Ahram Online. זו לא הפעם הראשונה שדה לוס חושפת את ישבנה בציבור - פרופיל הטוויטר שלה גדוש בתמונות של הישבן שלה, כולל אחת שבה היא מודדת את היקפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקנית הפורנו כרמן דה לוס מעוררת סערה במצרים. facebook, צילום מסך
על תקן תיירת בלבד. כרמן דה לוס מנסה להרגיע את הרוחות/צילום מסך, facebook

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully