וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הסיום יצאה משליטה - ההורים הכריזו על שביתה

הורים לתלמידים בבית הספר התיכון באר טוביה הודיעו על שביתה בת יום במחאה על השלכת פגרי חיות על ילדיהם במסיבת הסיום של שכבת י"ב. "האירועים חצו קווים אדומים וסיכנו את התלמידים"

רשת סמים של תלמידי תיכון נחשפה בתל אביב. דוד קורן
"אין בכוונתנו להמשיך בשגרת חיינו ללא נקיטת עמדה"/דוד קורן

כמה הורים לתלמידים בבית הספר התיכון באר טוביה הודיעו אמש (שבת) כי ישביתו את הלימודים ביום שני הקרוב במחאה על אירועים אלימים שהתרחשו לאחרונה בין כתלי המוסד החינוכי. ביום שני האחרון, במסיבת הסיום של כיתה י"ב, פיזרו תלמידי השכבה העליונה פגרי עכברים ותרנגולות ברחבי בית הספר.

"אנחנו פונים אליכם בעקבות אירועי הימים האחרונים המטרידים והמדאיגים. ילדינו, תלמידי השכבות השונות ומוריהם, חוו את יום הפרידה משכבת י"ב כאירוע מאיים ופוגעני שהתרחש בין כתלי בית הספר. התרחשויות אלימות וקיצוניות אלו כללו בין היתר: השחתת רכוש, פגיעה קשה בבעלי חיים, פציעות של ילדים כתוצאה מהאנדרלמוסיה ועוד אירועים חמורים נוספים שאין זה המקום לפרטם", כתבו ההורים.

עוד בוואלה! NEWS:
"בי חי המשיח": מבט נדיר לנפש האם שרצחה את ילדיה
עדת המדינה נגד עו"ד פישר – המתווכת בינו לשוטר החשוד בשוחד
החייל האתיופי שהוכה: "האחים שלי מותקפים בגלל צבע עורם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שהופץ להורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני טקס הסיום הגיעו התלמידים עם פגרים של חיות, בהם עכברים ותרנגולות, ופיזרו אותם במסדרונות בית הספר ובכיתות של תלמידים משכבות נמוכות. תלמידים צעירים טענו שתלמידי י"ב השליכו עליהם את הפגרים ופיזרו דגים ברחבי בית הספר. מדובר במסורת שמתרחשת כל שנה, במסגרתה נוהגים התלמידים לציין את סוף הלימודים במעשי קונדס, אך הפעם נראה שהם חצו כל גבול והורי בית הספר לא הסכימו לעבור כך בשתיקה.

"מקבץ אירועים זה חצה קווים אדומים, סיכן מחד, והשפיל מאידך את כלל תלמידי בית הספר ומוריהם", כתבו ההורים שחתמו על המכתב בשם "הורים למען קהילה ללא אלימות". "ביום שני הקרוב נשבית את הלימודים בחטיבת הביניים ובתיכון ליום אחד ולא נשלח את ילדינו לבית הספר וזאת על מנת ליצור אמירה ברורה וחד-משמעית שזו אינה דרכנו. אין בכוונתנו להמשיך בשגרת חיינו ללא נקיטת עמדה מצדנו ההורים, המבהירה לילדינו ולקהילה כולה, כי אין מקום למעשים כאלה בקרבנו".

לפניות לכתבת רויטל בלומנפלד: revital.blumenfeld@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully