וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' מודה: "דנינו? יש דברים שאני מאוכזב מהם"

בריאיון פרישה מיוחד לדב גיל-הר ויוסי אלי, מספר השר לביטחון הפנים על יחסיו עם מפכ"ל המשטרה ("היחסים מורכבים") ועל ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים ("אני מבין רמזים"). הריאיון המלא ב-20:00 בוואלה! NEWS

צילום: שי מכלוף, יוסי ציפקיס; עריכת וידאו: מתן חדד, טל רזניק

רגע לפני שהוא עוזב את משרדו אחרי שש שנים סוערות, השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', פותח את הפה. בריאיון פרישה מיוחד שהעניק לוואלה! NEWS, הוא מדבר על היחסים עם המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, ואף חושף לראשונה את הסיבה לפרישתו מן החיים הפוליטיים.

מערכת היחסים בין אהרונוביץ' לדנינו ידעה עליות ומורדות. "היחסים הם לא פשוטים, הם מורכבים", הוא הודה. "יש מתח, אתה לא צריך להסתיר מתחים. אני באתי, מיניתי את המפכ"ל הזה כי חשבתי שהוא הכי מתאים, ומיניתי אותו ואני לא מצטער. יש דברים שאני מאוכזב מהם ואני לא צריך לפרט אותם. את זה אני אומר לו בארבע עיניים".

שר החוץ אביגדור ליברמן בישיבת ממשלה. מרץ 2015. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
"מילה אחת לא תשמע ממני עליו". יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

לגבי החלטתו לפרוש מהפוליטיקה, סיפר כי הוא ויו"ר מפלגתו, אביגדור ליברמן, ישבו ושוחחו "כמו שני אנשים מבוגרים". בפגישה, לדבריו, אמר ליברמן כי יש דור צעיר שמעוניין להיכנס לכנסת. "אני בגילי המופלג מבין רמזים", אמר אהרונוביץ' בריאיון."לא צריך לתת לי יותר מדי, להראות לי את הדלת. אני אמרתי (לליברמן) 'אני מסיים את דרכי, בזה אני משחרר גם אותך וגם אותי מהדברים האלה, מודה לך על כל העשייה'".

השר היוצא התייחס גם לרגע שבו התפוצצה פרשת 242, שבה מעורבים בכירים במפלגתו, ואמר: "היה לי קשה, הייתי בדילמה, ליברמן אמר דברים נגד המשטרה. מצד אחד אני צריך להגן על המשטרה, אך מצד שני יש לך חברים (המעורבים בפרשה). את הדברים אני אומר לליברמן בארבע עיניים. גיביתי את המשטרה, יצאתי בקול קורא, אבל הייתי בדילמה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז ברמלה. ראובן קסטרו
אהרונוביץ' עם המפכ"ל דנינו/ראובן קסטרו

במשך שש שנים הציג השר עמדה מתונה ביחס למנהיג מפלגתו. במהלך הראיון, מציג אהרונוביץ' בגילוי לב יצא דופן, את מאחורי הקלעים של יחסיו עם השר ליברמן והדגיש: "מילה אחת לא תשמע ממני עליו".

לאחר כיבוי המצלמות שאלנו את השר מה הוא מתכנן לאחר שיסיים את תפקידו: "קודם כל להיות קצת בבית עם אשתי, הבנות והנכדים. אני 33 שנה בשרות המדינה. קצין בצנחנים ואחר כך מפקד במשמר הגבול ובמשטרה. לצערי לא הייתי מספיק בבית והפסדתי את חווית גידול ארבע הבנות שלי ולא הייתי מספיק עם עשרת הנכדים. עכשיו זה התור שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קודם כל מתכנן להיות בבית עם אשתי, הבנות והנכדים". אהרונוביץ' עם נכדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר אהרונוביץ', בן 65, הוא אב לארבע בנות וסב לעשרה נכדים. הוא צפוי לעזוב את המשרד שאפיין אותו כל כך עם הרכבת הממשלה החדשה וכניסתו של השר הבא אחריו. במהלך כהונתו, הצליח השר להגדיל משמעותית את תקציב המשרד ואף להעבירו למשטרה ולמערך הכיבוי, שעבר לאחריות המשרד לביטחון הפנים תחת שרביטו.

הריאיון המלא יפורסם ב-20:00 בוואלה! NEWS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully