וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הילדים החרדי שהורשע בעבירות מין נאבק על חפותו

29.4.2015 / 11:05

הבדרן דוד ברוקנר, "דוד החקיין", ששוחרר לאחרונה ממאסר בגין הפרת צו פיקוח לקיום קשר עם קטין, פרסם סרטון שבו הוא שוטח את טענותיו נגד מערכת המשפט. "עשו לי רצח אופי ולקחו את פרנסתי"

מתוך ערוץ היוטיוב של דוד החקיין, עריכה: שניר דבוש

זמן קצר לאחר ששוחרר ממאסר בגין הפרת צו פיקוח לקיום קשר עם קטין, חוזר כוכב הילדים החרדי דוד ברוקנר, שהורשע ביולי 2011 בתקיפה מינית של ילד בן 12, למאבק על חפותו. ביום שני האחרון פרסם ברוקנר, המכונה "דוד החקיין", סרטון חדש ביוטיוב שבו הוא שוטח את טענותיו נגד המשטרה ונגד מערכת המשפט, תוך שהוא מדגיש כי הסיפור כולו נולד מתוך תלונה של ילד בודד שנמצאה לכאורה חסרת בסיס. "הצחקתי את הילדים ועל זה מגיע לי מאסר בפועל של שנה?", תהה בשיחה עם וואלה! NEWS.

עוד בנושא:
הבדרן החרדי שביצע מעשים מגונים בילד נשלח למאסר
כוכב הילדים החרדי שביצע עבירות מין ישוב להופיע?
כוכב ילדים חרדי הורשע בעבירות מין - וממשיך להופיע

הסטנדאפיסט החרדי דוד ברוקנר הידוע בכינוי "דוד החקיין", ירושלים. מרץ 2014. יואב דודקביץ'
"הצחקתי את הילדים ועל זה מגיע לי מאסר בפועל של שנה?". ברוקנר/יואב דודקביץ'

לפני כארבעה חודשים נעצר ברוקנר, בשנות ה-40 לחייו, בפעם השנייה בעת ששהה בסמוך לאחד מבתי הכנסת בטבריה. סביב ברוקנר התאספו כ-20 ילדים שצפו בהופעה מאולתרת שהעלה בפניהם. סמוך למקום חלף אדם שהבחין בו ובקבוצת הילדים. עובר האורח היה מודע להרשעתו הקודמת של ברוקנר ולאיסור שהוטל עליו ליצור קשר עם קטינים, וצעק מחלון רכבו לילדים לעזוב את המקום. בתגובה, עזב ברוקנר את המקום, נכנס לבית הכנסת וכעבור זמן קצר נעצר. מאוחר יותר, הוגש נגדו כתב אישום בגין הפרת צו פיקוח לקיום קשר עם קטין ונגזרו עליו, במסגרת הסדר טיעון, ארבעה חודשי מאסר שאותם סיים לרצות ב-9 באפריל.

בפעם הראשונה, כאמור, נעצר ברוקנר בשנת 2011, כאשר נשלח לשבעה חודשי מאסר בפועל. שלוש שנים לאחר מכן קבע בית המשפט כי הוא יוכל להמשיך להופיע בפני ילדים. הפרקליטות התקשתה להשלים עם ההחלטה, וערערה עליה. בתגובה, פתח כוכב הילדים במתקפה תקשורתית. הוא הפיץ סרטונים ברשתות החברתיות, העלה קטעים שבהם יצא נגד מערכת המשפט והפיץ את קלטותיו באלפי עותקים. פעילות ההסברה שבה נקט לא הועילה לו, ולבסוף נאסר עליו ליצור קשר עם קטינים - החלטה שקטעה לו את הקריירה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
החרדי שהורשע במעשים מגונים בילדים: "אוכיח את חפותי". צילום מסך
"היום זה קורה לי, מחר זה יכול לקרות לכל אחד". מתוך הסרטון/צילום מסך

בסרטונים שהוא מפיץ להגנתו בימים האחרונים מופיעים בדרנים חרדים מוכרים שמדברים בשבחו. "בית המשפט הוציא עליי דיבה, כלא אותי לשווא, עשה לי רצח אופי ולקח את פרנסתי", אמר. "ברור לי לגמרי שבלי התמיכה הנפשית והכספית של משפחתי וקהל תומכיי מזמן הייתי נשבר והשם ירחם מה הייתי עושה לעצמי".

"אם אנחנו כל כך שונאים פדופילים כי הם חזקים ורומסים את רגשות הילדים, אנחנו צריכים לשאול את אותו דבר על מערכת המשפט - האם היא לא לוקחת את החוק כדי לרמוס אותי? היום זה קורה לי, מחר זה יכול לקרות לכל אחד. חייבים לעשות משהו", הסביר ברוקנר, שמייחל לחזור להופיע בפני ילדים, ולהמשיך להתפרנס.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully