וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: טיגריסיות קופצות למים בפעם הראשונה

26.4.2015 / 15:18

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ארבעה "חיילים" בארגון הפשיעה של העבריין הבכיר עמיר מולנר, בהם גורם בכיר, נפגעו היום, אחד באורח קשה, שניים באורח בינוני ופצוע נוסף באורח קל-בינוני, בפיצוץ מטען ברכב בגבעתיים. במשטרה בודקים אם מדובר בניסיון חיסול שכשל או ב"תאונת עבודה".

האסון בנפאל: רעש אדמה נוסף נשמע הבוקר באזור קטמנדו. מטיילים בהרי ההימלאיה דיווחו על מפולת שלגים במקום. מניין ההרוגים ברעידת האדמה עלה הבוקר לאלפיים מאתיים שישים ושלושה בני אדם.

נציג הפטריארכיה הארמנית בישראל, הפטריארך נרוהאן מאונו-ג'יהן, הביע היום אכזבה מהשמטת המלים "רצח עם" בנאום שנשא הנשיא ראובן ריבלין בפגישתו עם ועד הפעולה הארמני בישראל לציון מאה שנים לרצח העם הארמני. ריבלין השתמש במילה טבח, לתיאור האירועים.

הטיגריסיות קרלי ולילי שוחררו בשנה שעברה מהשבי בניו יורק על ידי ארגון למען בעלי חיים. השתיים הוחזקו כל חייהן בכלוב מלוכלך ורעוע, והובאו לבסוף לביתן החדש בנבאדה. הרגע שבו יצאו בפעם הראשונה לשחייה באמצע המדבר הלוהט, היה מרגש במיוחד עבורן ועבור הצוות המטפל.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום וייעשה שרבי בהרים ובפנים הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully