וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שוטרים נפצעו בפיגוע דריסה בירושלים; החשוד נעצר

26.4.2015 / 8:51

כלי רכב פגע בשוטרים בציר הכהנים במזרח העיר, ופצע אחת בינוני והיתר במצב קל. כוחות משטרה מצאו בסמוך לזירה את המכונית הפוגעת. החשוד נעצר הבוקר והובא לחקירה בימ"ר ירושלים

צילום: אורי דייוויס דוברות איחוד הצלה

אירוע טרור שלישי ביממה: שלושה שוטרים נפצעו אמש (שבת) באורח קל ושוטרת נפצעה באורח בינוני מדריסה בציר הכהנים בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים. מזירת הדריסה נמלטה מכונית מדגם סקודה בצבע ירוק, שנמצאה לאחר מכן על ידי כוחות משטרה נטושה בסמוך למקום. אחרי אירוע הדריסה החלו תושבים להשליך אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון וההצלה שבמקום. במהלך האירוע אבן פגעה במכוניתו של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שהגיע לזירה. ברקת לא נפגע אולם נגרם נזק למכוניתו.

בשעות הבוקר עצרה המשטרה חשוד בדריסה. המעצר התבצע במסגרת הפעילות המודיעינית והמבצעית של שוטרי מג"ב של מחוז ירושלים. החשוד הובא לחקירה בימ"ר ירושלים במפלג לתפקידים מיוחדים.

האזור שבו שלושה שוטרים נפצעו באירוע החשוד כפיגוע דריסה במזרח ירושלים, אפריל 2015. אורי דייוויס דוברות איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
אזור הדריסה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, אורי דייוויס דוברות איחוד הצלה

ניר ברקת התייחס לאירוע ואמר: "אני רוצה לחזק את שוטרי משטרת ישראל וכוחות הביטחון בפעילותם להגנה על העיר ירושלים בכלל ועל השכונות הערביות בפרט במטרה לשמור על השקט. שוחחתי לאחר האירוע עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב צ'יקו אדרי ואני בטוח שהמשטרה תניח במהרה את ידה על המפגע והוא ייענש בחומרה. בשם כולם אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

מוקדם יותר אתמול נפצע שוטר מג"ב באורח בינוני מדקירות של מחבל במערכת המכפלה בחברון. המחבל נורה על ידי לוחם מג"ב נוסף שהיה באזור ונפצע באורח קשה, ומאוחר יותר מת מפצעיו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
האזור שבו שלושה שוטרים נפצעו באירוע החשוד כפיגוע דריסה במזרח ירושלים, אפריל 2015. אורי דייוויס דוברות איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
האזור שבו שלושה שוטרים נפצעו באירוע החשוד כפיגוע דריסה במזרח ירושלים, אפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, אורי דייוויס דוברות איחוד הצלה

אתמול בלילה ניסה נער ערבי בן 16 לדקור באמצעות סכין קצבים שוטרי משמר הגבול שמוצבים במחסום א-זעים שבמזרח ירושלים. הלוחמים פתחו במרדף תוך כדי שהם יורים ירי אזהרה באוויר וקוראים לנער לעצור, משלא נענה, ירו לעברו ונטרלו אותו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. השוטרים לא נפגעו.

לפני כשבועיים אירע פיגוע דריסה בגבעה הצרפתית בעיר, שבמהלכו נפצעו באורח קשה שלום שרקי ושירה קליין. שרקי מת מאוחר יותר מפצעיו. היום דווח כי מצבה של קליין השתפר. מהמרכז הרפואי הדסה, שבו היא מאושפזת, נמסר כי היא בהכרה, נושמת בכוחות עצמה ומשוחחת עם בני משפחתתה.

(עדכון ראשון: 22:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully