וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי ילדות ונער נפצעו קל בניסיון חיסול ליד מרכז מסחרי באילת

הילדים - בני 15, 11 ו-9 - נפצעו מירי של אופנוען לעבר מכונית שבה נסעו עם אביהם, תושב נהריה ובכיר בארגונו של העבריין מיכאל מור. אופנוע שרוף נמצא בסמוך לזירת הירי. המשטרה פתחה בסריקות

חטיבת דובר המשטרה

ניסיון חיסול: שני ילדים בני ארבע ושמונה נפצעו הערב (שבת) באורח בינוני במהלך ירי שביצע אופנען לעבר כלי הרכב שבו נסעו יחד עם אביהם בכיכר הסמוכה לקניון ה"ים האדום" באילת. האב, תושב נהריה ובכיר בארגון של העבריין מיכאל מור, נפצע באורח קל-בינוני. השלושה פונו לבית החולים יוספטל בעיר.

המשטרה פתחה בסריקות אחרי החשוד שנמלט מהזירה והאופנוע שממנו נורו לפי החשד היריות אותר לאחר מכן בשכונה סמוכה כשהוא עולה באש. משטרת המחוז הדרומי הקימה מחסומים בעיר וגם מחוץ לה, בניסיון לאתר את החשוד או החשודים.

במשטרה ציינו בתגובה לאירוע כי "מדובר בחציית קו אדום, כאשר בניסיון החיסול נפגעו ילדים על ידי מתנקש שירה מטווח קצר אל תוך הרכב". בשנים האחרונות הארגון של מיכאל מור השתלט על שטחי פעילות עבריינית באילת, מה שעשוי היה להיות הסיבה לניסיון החיסול.

אופנוען ירה לעבר רכב שבו נסע בכיר בארגון של העבריין מיכאל מור. חטיבת דובר המשטרה
השלושה פונו לבית החולים יוספטל. זירת הירי, הערב/חטיבת דובר המשטרה

מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי אמר: "המלחמות בין העבריינים חוצות כל רף פלילי התנהגותי, לא בוחלים בשום אמצעי, לא מהססים לפגוע בכל מי שנמצא בסמוך ליעד שבו רוצים לפגוע וכלל לא משנה להם אם מדובר בילדים, קשישים או אזרחים תמימים שאינם קשורים לאירוע. נפעל בכל העוצמה כדי לשים את ידינו על מי שביצע את המעשה הנתעב".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully