וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הגבר שנורה למוות ליד ירושלים: "הוא חף מפשע"

24.4.2015 / 1:17

חבריו של תושב עין נקובא שנורה למוות בקריית ענבים, טוענים כי גרסת המשטרה, שלפיה מדובר בניסיון שוד, אינה נכונה. לטענתם, ההרוג תפס טרמפ עם אחד החשודים. המשטרה: "להרוג עבר פלילי עשיר"

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
"לא היה שוד אלא בסך הכול קטטה בין שני תושבי הכפר למתדלק"/ניב אהרונסון

בני משפחתו וחבריו של הגבר בן ה-45 שנהרג שלשום במהלך ניסיון שוד לכאורה בקריית ענבים, טענו אתמול (חמישי) כי ההרוג הוא טרמפיסט חף מפשע שנקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. עלי עבדאללה, תושב עין נקובא וחברו של ההרוג, טוען כי כלל לא מדובר בניסיון שוד שהשתבש אלא בקטטה, שחברו נקלע אליה במקרה. "תיאור המשטרה מאוד כואב לנו", הוא אמר. "נהרג כאן אדם סתם, ללא סיבה. לא היה שוד אלא בסך הכול קטטה בין שני תושבי הכפר למתדלק. הבחור שנהרג בכלל לא קשור לפרשה".

לטענתו, שלשום בערב השתתף ההרוג בחתונה של החבר הכי טוב שלו שנערכה בכפר עין נקובא הסמוך לתחנת הדלק. באותו זמן הגיעו לתחנת הדלק בקריית ענבים שני בחורים, שהחלו לריב עם המתדלק ובין השלושה התפתחה קטטה. אחד מהם הגיע כעבור זמן קצר לחתונה, וחברו נשאר ברכב. ההרוג ביקש לתפוס טרמפ עם הגבר שנשאר ברכב והשניים עלו בחזרה לתחנת הדלק.

עוד בוואלה חדשות:
פרס על ביטול ההסכם עם בנק הפועלים: "לא נהגתי שלא כשורה"
רקטה נפלה בשטח פתוח בשער הנגב; אין נפגעים ולא נגרם נזק
"חבל שהיא קיימת": אופקים כבר בת 60, אך ממשיכה לגסוס

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
"המשטרה רדפה אחרי הרכב במהירות מופרזת"/עומר מירון

לפני שהגיעו חזרה לתחנת הדלק, הזעיק אזרח ששהה במקום את המשטרה, משום שחשד כי הקטטה היא ניסיון שוד. תוך זמן קצר הגיע למקום רכב בילוש שנכנס לכפר וגילה את הרכב שהיה מעורב בקטטה בתחנת הדלק. "המשטרה רדפה במהירות מופרזת אחרי הרכב שנסע לתוך הכפר, מול אולם חתונה מלא באנשים וירו באוויר", אמר עבדאללה, שציין כי בקרבת האולם היו הרבה ילדים קטנים.

הוא הסביר כי כל פשעו של חברו היה שיצא באותו רגע מהחתונה של החבר הכי טוב שלו ולקח טרמפ למקום אחר ולרוע מזלו הוא נקלע לתקרית. "זה הסיפור האמיתי, ולא כמו שהמשטרה מציגה אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המשטרה: להרוג עבר פלילי עשיר

המשטרה, לעומת זאת, מכירה גרסה אחרת לחלוטין. לטענתה, להרוג עבר פלילי עשיר ורק לפני חודש סיים לרצות עונש מאסר בגין ניסיון שוד ושימוש בנשק. עוד נמסר כי המתדלק מסר בעדותו שהחשודים ניסו לקחת את כספו, הוא סירב והם נמלטו.

לאחר שנמלטו מהמקום, כוחות משטרה מתחנת הראל החלו בסריקות נרחבות אחריהם. צוות בילוש מהתחנה הבחין בכלי רכב חשוד ויצר פקק תנועה מכוון שאילץ את המכונית לעצור.
לאחר שאחד השוטרים יצא לכיוון כלי הרכב והזדהה כשוטר, ניסו החשודים לדרוס אותו. השוטר ירה יריית אזהרה באוויר, אולם כלי הרכב המשיך בנסיעה פראית והשוטר ירה לכיוון גלגלי הרכב. למרות זאת, כלי הרכב המשיך בנסיעתו והשוטרים דלקו אחריו.

במהלך ניסיון הבריחה, ניגח כלי הרכב הנמלט ניידת נוספת ואז נעצר. נהג הרכב ניסה לברוח רגלית, אך נעצר על ידי השוטרים. ברכב אותר חשוד נוסף כשהוא פצוע מירי, ככל הנראה בעקבות אחד הקליעים שירה השוטר. הוא אושפז בבית החולה הדסה עין כרם שבירושלים, ומת אתמול מפצעיו. שני הפצועים האחרים האחרים הובאו לחקירה בתחנת הראל. החשודים עדיין עצורים ובמשטרה ממשיכים בחקירת המקרה.

(עדכון ראשון: 23:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully