וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי באולפן וואלה! NEWS: "לא התכוונתי לפגוע באף אחד עם ה'פיו פיו'"

מלך השערים של ליגת העל התארח אצל דן שילון במשדר חגיגי באולפן השקוף, והבהיר: "זה לא אמור היה לפגוע באף אחד, ואחרי שראיתי מה זה עשה, החלטתי לעשות את התנועה רק לכיוון הקהל שלי"

מח"ט גולני רסאן עליאן וערן זהבי באולפן וואלה חדשות, 23 באפריל 2015. ראובן קסטרו
ערן זהבי בצילום משותף עם מח"ט גולני רסאן עליאן/ראובן קסטרו

מלך השערים של ליגת העל, ערן זהבי, התארח היום (חמישי) בתוכנית "דן שילון מארח" שצולמה במיוחד באולפני וואלה! NEWSלכבוד יום העצמאות, וסיפר בין השאר על תנועת ה'פיו פיו' המפורסמת שאימץ לעצמו אחרי השערים שהוא מבקיע. "אני צריך לעשות איזשהו הבהרה לגבי ה'פיו פיו'", פתח זהבי, שהבקיע העונה 25 שערים. "לא התכוונתי לפגוע באף אחד. אני משתדל להיות דמות לחיקוי ומנסה לעשות את זה. זה לא אמור היה לפגוע באף אחד ואחרי שראיתי מה זה עשה, החלטתי לעשות את זה רק לקהל שלי".

זהבי נשאל גם על ידי המנחה דן שילון להשוואות למסי ורונאלדו בגלל כמות השערים שהבקיע, אבל הודה: "זה מחמיא, אבל זה בכלל לא במקום". בפתח התוכנית התייחס הקשר גם לקושי להיות ישראלי בחו"ל, והעיד מהתקופה שבה שיחק בפאלרמו: "החדשות זה חלק מחיי היומיום שלנו. אי אפשר להתנתק מזה. לפעמים מחוץ למדינה מאבדים את התחושה של מה שקורה פה באמת. דווקא כשאתה חי בחו"ל, אתה צריך להראות לעולם. כשאתה משחק בחו"ל, אתה מרגיש שליחות כי לא מבינים באמת מה שקורה שם. התחושה הכללית היא שלא מבינים באמת מה קורה פה. גם כשהיה שקט, שאלו אותי תמיד למה יש טילים על תל אביב. אתה לא מבין מה שאתה שומע. זה יפה שמעבירים את הצד השני לעולם".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
רק ליציעי מכבי. ערן זהבי/קובי אליהו

זהבי גם נשאל על ההערצה של בנות אליו, ואמר: "אני חושב שצריך לשים דברים בפרופורציות. זה כיף ונחמד, אבל זה נשאר בגדר תמונות משותפות, לא משהו מעבר לזה. ברור שיש סכנה לסחרור. מהר מאוד אפשר לברוח לכיוונים אחרים. יש פרסום והערצה, ואתה יכול לקחת את זה למקומות לא טובים, אם זה חיי לילה ודברים שאנחנו לא צריכים להיראות בהם, אבל צריך לעשות סטופ. יש לי אישה בבית, משפחה וילד. צריך לעשות את האיזון בין החיים המקצועיים לחיים האישיים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully