וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 ימי מצוד: נעצר הנהג החשוד ב"פגע וברח" בשרון

23.4.2015 / 0:30

המשטרה עצרה צעיר בן 25 מטייבה, בחשד שדרס למוות את זאב ילין, שרכב על אופניו ליד בית ברל. לפי החשד, הנהג הפקיר את ילין בן ה-64, ונמלט. בנו של ההרוג: "אין הבדל בין פגע וברח לרצח"

צילום: דנה ירקצי, חדשות 10; עריכה: יאיר דניאל

המשטרה עצרה אמש (רביעי) את הנהג החשוד שדרס למוות את זאב ילין בן ה-64 מנירית, שעה שרכב על אופניו באזור בית ברל שבשרון. החשוד שנעצר, בן 25 תושב טייבה, פגע לפי החשד בילין לפני שלושה ימים בכביש 554, ונמלט מבלי להגיש עזרה ולמעשה הפקיר את ילין להתבוסס בדמו.

לאחר פעילות חקירתית ומודיעינית מאומצת של בוחני זרוע מרכז של אגף התנועה והיחידה המרכזית של האגף זוהה החשוד והוא נעצר והועבר לחקירה. בין היתר נגבו עדויות מעוברי אורח שמסרו פרטים על האירוע ועל כלי הרכב הפוגע.

עוד ידיעות בוואלה
וואלה, הבנתי: אז למה באמת יום הזיכרון צמוד לעצמאות?
בחזרה לאסון אביבים: "דילגתי מעל חבריי המדממים – ונפגעתי"
"אי אפשר לנצח את ווטסאפ": הדפיקה בדלת משנה צורה

זאב ילין שנהרג בתאונת הפגע וברח בשרון, אפריל 2015. באדיבות המשפחה
זאב ילין/באדיבות המשפחה

"אבא שלי מאוד הקפיד על הבטיחות. היינו עושים לו את המוות אם הוא לא היה שומר על הבטיחות" - כך סיפר ביום שני איתי ילין, בנו של ההרוג שהותיר אחריו אישה ושני ילדים. "הוא היה בדרך חזרה הביתה מהעבודה ביקום. הוא רצה לנסוע שם עם האופניים, זה נראה לו אתגר. עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם זה שהוא מת. אדם כל כך טוב ומדהים שפתאום לא נמצא".

על הנהג הפוגע, שנטש את הדירה לאחר האירוע, אמר איתי: "את הנזק הוא כבר עשה. אני חושב שצריך להעמיד לדין בחומרה נהגים כאלה. אולי אם היו מוצאים את אבא שלי קודם ומביאים אותו לבית חולים אז אולי הוא היה ניצל, זה אכזריות. אנחנו צריכים להיזהר על רוכבי האופניים שלנו", הוסיף. "לכל אחד מאיתנו יש משפחה. להשאיר אותם זה פשוט להרוג. אין הבדל בין פגע וברח לרצח".

(עדכון ראשון: 19:30)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חשד לפגע וברח בשרון: רוכב אופניים נדרס למוות. צילום מסך
אופניו המעוכים של ילין שנמצאו בסמוך לגופתו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully