וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית ההיריונית שעוררה סערה ברשת ילדה - ולא תאמינו איך היא נראית

26.4.2015 / 8:16

תמונותיה של הדוגמנית שרה סטייג', שהציגה בטן שרירית ומוצקה בחודש שמיני, גררו תגובות נזעמות של גולשים. לפני מספר ימים היא הביאה לעולם את בנה הבכור, והציגה סלפי חדש ומעורר קנאה

הדוגמנית שרה סטייג' בחודש שמיני להריון. אינסטגרם, צילום מסך
מזכירים לכם - ככה היא נראתה בסוף החודש השמיני/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת חודש מרץ עוררה דוגמנית ההלבשה התחתונה שרה סטייג' סערה לא קטנה רשת. סטייג', שהעלתה תמונות סלפי חושפניות שלה בחודש השמיני להיריונה, הציגה בטן קטנטנה ושרירית שלא תאמה את ההיריון המתקדם. אלפי גולשים זועמים מיהרו להגיב לתמונות, ורוב התגובות היו שליליות והעבירו ביקורת על התנהלותה של סטייג' בתקופה כה רגישה.

"איך זה בכלל אפשרי להיראות ככה בחודש שמיני להריון? הלוואי שהייתי נראית ככה בהריון שלי", כתבה אחת העוקבות. תמונה של סטייג' בחדר הכושר, כשהייתה בחודש השביעי להריון, צברה מעל 1,300 תגובות כשרבות מהן שליליות. כמה עוקבים קראו לתמונה "מטרידה", ואילו אחרים הביעו חשש שפעילות ספורטיבית עלולה להזיק לבריאותו של התינוק.

שרה סטייג'. אינסטגרם, צילום מסך
וככה היא נראית ארבעה ימים אחרי הלידה. כפיים!/צילום מסך, אינסטגרם

לפני מספר ימים העלתה סטייג' לאינסגרם שלה תמונה של בנה, ג'יימס האנטר, שנולד במשקל תקין לחלוטין של 3.6 קילוגרמים. "תודה על כל התגובות התומכות במהלך המסע הארוך הזה, שמתחיל ממש עכשיו", כתבה הדוגמנית ל-1.7 מיליון העוקבים בחשבון שלה

ביום שני האחרון, רק ארבעה ימים לאחר שילדה, העלתה סטייג' תמונת סלפי, בה היא מציגה בטן שטוחה ושרירית ורגליים חפות מצלוליטיס. "במהלך ההיריון הוספתי למשקלי 12 קילוגרמים. מתרגשת מכך שאוכל לחזור להתאמן כרגיל בעוד חמישה שבועות", כתבה סטייג' הנרגשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שרה סטייג'. אינסטגרם, צילום מסך
שרה ובייבי ג'יימס. מזל טוב!/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully