וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את התאומות הזהות בעולם שחולקות הכל (גם בן זוג)

התאומות האוסטרליות לוסי ואנה ד'קינוק עושות הכל יחד, כולל ניתוחים פלסטיים. פלא שהן קטפו את התואר הנחשק "התאומות הזהות ביותר בעולם"?

התאומות אנה ולוסי ד'קינוק. צילום מסך
לא, אתם לא רואים כפול/צילום מסך

הכירו את לוסי ואנה ד'קינוק, תאומות בנות 28 מפרת', אוסטרליה. ממש כמו זוגות תאומים אחרים, גם האחיות ד'קינוק נוהגות לעשות הכל יחד: לאכול, לישון, לעבור ניתוחים פלסטיים ולקיים יחסי מין עם בן הזוג שהן חולקות. רגע, מה?

לדברי השתיים, מאז ומתמיד הן היו דומות אחת לשניה, אבל כדי לחזק את המראה החיצוני, הן עברו ניתוחים פלסטיים זהים לחלוטין בעלות משוערת של 250,000 דולרים. המאמץ השתלם, והשתיים קטפו לאחרונה את תואר "התאומות הזהות ביותר בעולם" בתחרות מיוחדת שנערכה ביפן.

התאומות אנה ולוסי ד'קינוק. דיילי מייל, צילום מסך
אוהבות את אותם בגדים, תכשיטים וגברים/צילום מסך, דיילי מייל

"יחד איתנו עלו לגמר תאומות יפניות שהיו דומות זו לזו, אבל נהגו ללכת לשופינג בנפרד. אצלנו דבר כזה לא יקרה לעולם. אנחנו לא עוזבות אחת את השניה אף פעם, וחולקות את אותו חדר שינה", סיפרו התאומות ל"דיילי מייל", והרחיבו על הקשר החריג שלהן: "כשאחת מפסיקה לאכול, השניה תפסיק מיד אחריה כיוון שאנחנו רוצות לשמור על משקל זהה וצורת גוף אחידה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השתיים סיפרו שהן מתגוררות באוסטרליה עם אמן, וחוץ מארון ומיטה השתיים חולקות דבר נוסף: בן זוג. "יצאנו עם אנשים נפרדים בעבר, אבל זה לא עבד. אנחנו נמצאות יחד 24 שעות ביממה, אז יותר קל לנו לחלוק חבר. זה לא מוזר לנו בכלל, ושלושתינו חולקים את אותה מיטה. עמוק בלב, כל הגברים היו רוצים שתי בנו תזוג", אמרה לוסי. אה, אז זה מה שגברים רוצים?

התאומות אנה ולוסי ד'קינוק. דיילי מייל, צילום מסך
לא נפרדו מעולם ולא מתכננות לעשות זאת בעתיד. לוסי ואנה/צילום מסך, דיילי מייל
התאומות לוסי ואנה ד'קינוק שחולקות בן זוג. מגזין woman's day, צילום מסך
טוב טעם - האחיות ובן הזוג/צילום מסך, מגזין woman's day

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully