וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא מין חדש של צפרדעים - שממש דומות לקרמיט

הרשת גועשת בעקבות גילוי מפתיע של מין חדש של צפרדעים שמאוד מזכירות את הצפרדע המפורסם בעולם. חוקרים מסבירים שלא ידענו על קיומן - כי הן לא נשמעות כמו צפרדע רגילה. וגם קרמיט עצמו הגיב לתגלית

מין חדש של צפרדעים שהתגלה בקוסטה ריקה. Brian Kubicki, AP
הכירו את ה-היילינובטרקיום דיאניי. איזה שם קליט, אה?/AP, Brian Kubicki

מין חדש של צפרדעים בשם היילינובטרקיום דיאניי (קליט!) התגלה לאחרונה בקוסטה ריקה ומעורר התרגשות גדולה - בגלל הדמיון שלו לקרמיט הצפרדע, כוכב "רחוב סומסום" ו"החבובות". בחדשות CBS דווח, כי הצפרדע הקטנטנה חמקה לנו מהרדאר עד היום, כיוון שהיא חיה במקומות נידחים וקולה נשמע יותר כמו משרוקית ולא כמו קולה המקרקר של הצפרדע הרגילה.

מין חדש של צפרדעים שהתגלה בקוסטה ריקה. Brian Kubicki, AP
הצפרדע שמדברת בשפה אחרת/AP, Brian Kubicki

"קול הצפרדע הוא מאוד ייחודי והוא לא דומה בכלל לצפרדעים שאנו מכירים. זו התכונה הבולטת ביותר של הצפרדע וזו שנותנת הצדקה להכרזה על המין החדש", הסביר החוקר שמאחורי התגלית המפתיעה, בריאן קיוביקי, "בגלל קולה המתכתי שנשמע יותר כמו זה של חרק - היא יכלה להסתובב סביבנו בלי שנבחין בקיומה".

הרשת נרגשת לנוכח תמונותיה של הצפרדע החדשה בגלל דמיונה לקרמיט הצפרדע. גם בדיסני מיהרו לקפוץ על ההזדמנות לעשות קצת יח"צ לצפרדע שלהם ופרסמו שאלות ותשובות של קרמיט לתגלית החדשה. כשנשאל מה היה אומר להיילינובטרקיום דיאניי אם היה יכול להיפגש איתו ענה קרמיט: "תקצר את השם שלך אם אתה רוצה להצליח בעולם הזוהר. אולי משהו כמו דיאניי גלאס או קרמינה קרדשיאן". קרמיט אף הודה כי מיס פיגי מלאת קנאה שהצפרדע החדשה מקבלת יותר תשומת לב ממנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קרמיט מסביר שזה לא קל להיות ירוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully