וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השפית הקטנה רק בת 8 וכבר מרוויחה 127 אלף דולר בחודש

26.4.2015 / 10:38

צ'רלי מנהלת את ערוץ הבישול המצליח ביותר ביוטיוב עם עשרות מיליוני צפיות בסרטוני ההדרכה שלה ושווייה מוערך במיליונים. אה כן, היא בת שמונה

עמוד היוטיוב CharlisCraftyKitchen

הכירו את צ'רלי, ילדה מאוסטרליה שהקימה אמפריה עסקית משגשגת בזכות ערוץ היוטיוב הפופולרי שלה שמכניס בסביבות 127 אלף דולר בחודש ממודעות בלבד - ולידיעתכם - היא רק בת 8.

הילדה שזכתה לכינוי מיני מרתה סטיוארט, הפכה את ערוץ הבישול שלה לילדים, CharlisCraftyKitchen, לערוץ הבישול הגדול ביותר ביוטיוב - בפחות משלוש שנים, והצליחה להתעלות על שפים מפורסמים אחרים כמו ג'יימי אוליבר. על פי נתונים שנאספו ע"י חברת הפרסום של וידאו באינטרנט, Outrigger Media, בחודש מרץ האחרון צ'רלי הרוויחה סכום מוערך של 127,777 דולר - וזה אחרי שיוטיוב לקח את הנתח שלו מהרווחים. לשם השוואה, המתחרה שלה, ג'יימי אוליבר, הרוויח באותו חודש סכום מוערך של כ-32,262 דולר מערוץ הבישול שלו ביוטיוב. גם אם נבדוק לרגע את כמות הצפיות, נבחין בהבדלים משמעותיים בין ערוץ הבישול של אוליבר שצבר 6.9 מיליון צפיות בחודש מרץ לערוץ של צ'רלי המתוקה שצבר 29 מיליון צפיות באותו חודש בדיוק.

ערוץ הבישול של צ'רלי. צילום מסך
שוות מיליונים. ערוץ הבישול הנצפה ביותר ביוטיוב שייך לילדות בנות 8 ו-5/צילום מסך

יש לציין שהקרדיט על הצלחת הערוץ מגיע גם לאחותה של צ'רלי, אשלי בת ה-5, שמככבת גם היא בסרטוניה של צ'רלי ומשמשת כ"טועמת המזון הראשית" של הערוץ - כשכל מה שהיא עושה זה להיות חמודה ולאכול.

אחד הסרטונים הפופולרים ביותר בערוץ, שמדגים איך להכין שלגונים קפואים ברוח סרטו של וולט דיסני "לשבור את הקרח", צבר מספר בלתי נתפס של 57 מיליון צפיות. אם גם אתם רוצים ללמוד איך להכין סוכריות על מקל בדמוי בלרינה או קאפקייקס של מליפיסנט - אתם מוזמנים להיכנס לערוץ ולטעום מהחוויה הקולינרית הזאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כך תכינו שלגונים קפואים בסגנון "לשבור את הקרח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully