וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו בן ה-5 נהרג מפגיעת אוטובוס: "נשמה טהורה שלא ידעה חטא"

21.4.2015 / 0:13

בני משפחה וחברים הגיעו לבית העלמין בבית אל וליוו את הילד בן החמש שנהרג מפגיעת אוטובוס ביישוב, בעת שרכב על קורקינט. אביו ספד: "השם נתן לנו תינוק - ויומיים לאחר מכן לקח את בניהו"

צילום: באדיבות חדשות 10, עריכה: גדי וינסטוק

עשרות בני אדם ובהם קרובי משפחה וחברים, ליוו אתמול (שני) בדרכו את בניהו שוקרון בן החמש שנהרג בבית אל לאחר שנפגע מאוטובוס בעת שרכב על קורקינט, ונקבר בבית העלמין בבית אל. מחקירת האירוע עלה כי הילד ירד אל הכביש שלא במעבר מוסדר וכשירד לכביש פגע בו האוטובוס מבלי שהנהג שם לב לכך. אמו של בניהו שהתה בעת התאונה בבית החולים משום שרק לפני שלושה ימים, ילדה בן, ויצאה לכמה שעות כדי להשתתף בלוויית בנה.

מעוז, אביו של בניהו, ספד לו ואמר: "השם נתן והשם לקח. במקרה הזה, השם נתן לנו תינוק ויומיים אחר כך, לקח את בניהו. אין מה לומר במצבים כאלה. יהי רצון שהשם יכסה את כל צרותינו על ידי הדם הזה שנשפך היום ויביא לנו משיח צדקנו במהרה".

הלווייתו של בניהו שוקרון בן ה-5 שנדרס למוות בבית אל, אפריל 2015. דוברות בית אל, מערכת וואלה! NEWS
עשרות בני משפחה וחברים הגיעו ללוות ולנחם. הלווייתו של בניהו הקטן/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית אל

רב היישוב בית אל, זלמן מלמד, ספד גם הוא לבניהו הקטן. "אנחנו מלווים היום נשמה טהורה שלא ידעה חטא ולכל ישראל יש חלק לעולם הבא. התינוק הזה עולה מכאן לחיי עולם הבא", אמר. "צריכים ללמוד מזה ויותר להיזהר בדרכים. שכל מי שנוהג, שייסע בזהירות ובשיקול דעת. אין סיבה למהר ולסכן נפשות. ילדים משחקים ברחובות ובכבישים וצריך ללמוד מזה. אנחנו נתחזק מהכאב הזה ובעזרת השם בדמיי חיי שנזכה לגאולה שלמה ולתחיית המתים".

מנחם צור, רכז הביטחון של בית אל, סיפר מוקדם יותר אתמול כי הוא הגיע יחד עם האמבולנס לזירה וכי לא ניתן היה לבצע החייאה וכל מה שנותר היה לכסות את הגופה. לדבריו, אמו של בניהו ילדה בן לפני יומיים והיא עדיין מאושפזת. "מדובר במשפחה צעירה, שהגיעה לא מזמן ליישוב", סיפר צור. "האבא, לפי מה שאני מבין, הלך בדיוק להביא ילד אחר מהגן ובניהו יצא לבד לרחוב. היישוב מתגייס לסייע ולעטוף את המשפחה לאחר האסון הנורא שפקד אותה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הלווייתו של בניהו שוקרון בן ה-5 שנדרס למוות בבית אל, אפריל 2015. דוברות בית אל, מערכת וואלה! NEWS
"מלווים נשמה טהורה שלא ידעה חטא"/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית אל

פרמדיק מד"א אורי צחי, שהגיע לזירה, סיפר אחר הצהריים: "המראה היה קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן חמש, שבסמוך אליו היה קורקינט מפורק. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה ביותר. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל שהגיע למקום".

(עדכון ראשון: 22:47)

הלווייתו של בניהו שוקרון בן ה-5 שנדרס למוות בבית אל, אפריל 2015. דוברות בית אל, מערכת וואלה! NEWS
אמו של בניהו מתייפחת על קברו/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית אל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully