וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה ברמת גן: חרגו מסידורי האבטחה באירוע ליום הזיכרון

בכירי העירייה זומנו לשימוע בפני קצין משטרה לאחר שמארגני הטקס "שרים וזוכרים" חרגו מתנאי הרישיון שהוגדרו להם על ידי המשטרה. במשטרה הזהירו: בפעם הבאה נפתח בהליכים פליליים. "בוצעו שינויים של הרגע האחרון ללא תיאום"

אירוע "שרים וזוכרים" ברמת גן, אפריל 2015. פייסבוק, אתר רשמי
"העירייה לא עמדה בתנאי הרישוי לאירוע". אירוע "שרים וזוכרים", אתמול/אתר רשמי, פייסבוק

סמנכ"ל עיריית רמת גן, אמנון בוץ, ובכירים נוספים, זומנו בצעד חריג לשימוע בפני קצין משטרה לאחר שאתמול (ראשון) במהלך טקס יום הזיכרון בעיר, חרגו המארגנים מתנאי הרישיון ומסידורי האבטחה שקבעה המשטרה ומכבי האש – כך נודע לוואלה חדשות. מדובר היה בטקס "שרים וזוכרים" בכיכר אורדע בעיר, ובמשטרה הזהירו את סמנכ"ל העירייה, כי אם יחרוג שוב מתנאי הבטיחות שייקבעו עבורו – תפתח המשטרה בהליכים פליליים נגד בכירי העירייה ותפסיק את האירועים.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
אבן פגעה במכוניתה של רעיית יצחק הרצוג: "סומכים על המשטרה"
דוח סבא"א: איראן עומדת בהתחייבויותיה בהסכם הביניים
זעם בימין ובשמאל: פרס יקבל 30 אלף דולר מבנק הפועלים

אירוע "שרים וזוכרים" ברמת גן, אפריל 2015. פייסבוק, אתר רשמי
"התנהלות חלטוריסטית של העירייה". אירוע "שרים וזוכרים", אתמול/אתר רשמי, פייסבוק

מסמך הזימון לשימוע, החתום על ידי קצין המשטרה רב-פקד שלומי כהן ממרחב דן, הוצא על דעת קציני מחוז תל אביב ובראשם מפקד מרחב דן, ניצב-משנה שמעון לביא. על פי המסמך, "על ידי בקר הרישוי עלו ממצאים חמורים ועבירות בטיחות שבוצעו על ידי המארגנים. המצב בשטח לא תאם את תוכניות הבטיחות ואת התרשים האירוע שהוגש למשטרה". עוד נכתב בזימון כי "בוצעו שינויים של הרגע האחרון על ידי המארגנים, ללא תיאום וללא קבלת נותן האישור. העובדות מציגות על כך שעיריית רמת גן לא עמדה בתנאי הרישוי לאירוע".

ליעד אילני, מראשי האופוזיציה בעיריית רמת גן התייחס לאירוע ואמר: "אני רואה בחומרה רבה את התנהלותה ה'חלטוריסטית' של עיריית רמת גן בארגון אירוע שאינו עולה בקנה אחד עם ההיתר שניתן על ידי משטרת ישראל. לאור הממצאים החמורים שעלו בדו"ח הביקורת של המשטרה, לרבות עבירות הבטיחות שבוצעו על ידי האחראים לארגון האירוע, אני דורש ממנכ"ל העירייה לערוך בדיקה מקיפה ויסודית של התנהלות גורמי הבטיחות בעירייה ושל מחלקת האירועים והתרבות של מפעלי בית עמנואל, להפיק את הלקחים המתאימים ולהסיק את המסקנות המתבקשות".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "מדובר בשיחת תיאום ציפיות שנעשתה בינינו לבין המשטרה לקראת האירועים".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il
לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully