וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מביך בעולם: הצעה כושלת לדייט בנשף הסתיימה בדמעות

הבחור המסכן הזה חשב על הדרך הכי רומנטית בעולם להזמין את חברתו לנשף - וכשהיא לא הבינה שההצעה מופנת אליה היא קטלה אותה ואמרה: "גם כן דרך מטופשת להזמין מישהו לנשף". המסכן לא ידע איפה לקבור את עצמו מרוב בושה. תראו

יח"צ - חד פעמי

טרנד "ההצעות לנשף" בארה"ב קיבל תאוצה בשנים האחרונות כשרבים מנסים לעלות על דרכים מקוריות להזמין את הדייט שלהם לנשף ולהתעלות על הצעות רומנטיות של אחרים. לדניאל פנה, תלמיד בתיכון, עלה רעיון מבריק, מקורי ומאוד מאוד רומנטי כיצד להציע לחברתו, אלכס, להתלוות אליו לנשף הסיום של בית הספר. דניאל לא תיאר לעצמו שההצעה הרומנטית שעמל עליה זמן רב תהפוך במהרה לאסון קטסטרופלי מביך במיוחד.

דניאל העמיד סדרה של שלטים לאורך הכביש כשבכל שלט כתובה מילה מתוך המשפט: "אלכס, האם תלכי איתי לנשף?" ויצא עם חברתו לנסיעה בכביש כדי שתבחין בשילוט המיוחד שהכין עבורה. את סימן השאלה שסגר את ההצעה הרומנטית הוא הסתיר ברכבו ותכנן לשלוף אותו ברגע שתסיים לקרוא את הכתוב בשלטים. דניאל דאג גם למקם מצלמה על הדשבורד של הרכב כדי לתעד את הרגע המרגש.

הצעה כושלת לנשף הסיום. Daniel Pena,
הרגע המביך שבו אלכס מגלה שההצעה הופנתה אליה/Daniel Pena

ברגע האמת, כשהשניים יצאו לנסיעה ודניאל הסב את תשומת לבה של אלכס לשלטים שבצידי הכביש, היא פספסה את השלט הראשון בו כתוב שמה ולא הבינה שההצעה מופנת אליה. היא המשיכה לקרוא את הכתוב בשלטים וכשסיימה העבירה ביקורת קשה על הצעתו המתוכננת בקפידה, "זו דרך מטופשת להזמין מישהו לנשף", היא אמרה לו - כשדניאל לצידה נראה מיוסר לגמרי כשגילה מה חברתו באמת חושבת על ההצעה שלו.

כמה שניות לאחר מכן נפל לאלכס האסימון שההצעה בעצם הופנתה אליה - וכשהבינה את הטעות החמורה שעשתה - היא פרצה בבכי מלווה ברגשות אשמה וביקשה את סליחתו. ההצעה הכושלת ביותר בהיסטוריה הסתיימה בנימה אופטימית כשאחרי שאלכס נרגעה היא כמובן אמרה לו "כן". הסרטון שמתעד את ההצעה הפך לוויראלי וצבר כבר מעל לשלושה מיליון צפיות ביוטיוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully