וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: עשרות דולפינים הגיעו לביקור בחופי אשדוד

להקה של היונקים הימיים שחתה בסמוך למרינה באשדוד, כך שהמבקרים זכו לצפות במחזה המרהיב ואף לתעד אותו. וגם: זוג צעיר הוא הזוכה היחיד בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת. כעת, הם מתכוונים לרכוש דירה עם חדר ילדים. מדברים על זה - הסיפורים הגדולים של היום

צילום: הודיה דגן, עריכה: ניב פוקס

להקה של עשרות דולפינים מזן דולפין מצוי נצפתה הבוקר באשדוד. הדולפינים, הגיעו בשעה 11:00 בבוקר ושחו יחד כ-300 מטרים מהמרינה - מרחק שאפשר למבקרים במקום לראות את המחזה המרהיב.

18:08: שגריר ארצות הברית תומך בשיקום נהר הירדן

שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו, ערך היום סיור לאורך קטע הירדן המשוקם, במוצא הנהר מהכנרת, ואף שט על סירת קאנו, בקטע שמדרום לסכר דגניה. שפירו הגיע למקום לציון יום כדור הארץ הבינלאומי ולהדגשת המאמצים הנעשים לשיקום הנהר. "אנחנו שמחים על המאמצים של המועצה האזורית עמק הירדן וקהילות האזור לשמר את הסביבה ולשמור על הנהר נקי ובריא. ושמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לתמוך בקהילות האזור- הישראלית, הירדנית והפלסטינית, בשמירה על הנהר המשותף הזה", אמר השגריר בביקור שנערך ביוזמת "אקופיס ידידי כדור הארץ המזרח התיכון", מועצה אזורית עמק הירדן ורשות ניקוז כנרת.

השגריר דן שיפרו למען שיקום נהר הירדן, אפריל 2015. מתי שטרן שגרירות ארה"ב תל אביב,
שפירו בנהר הירדן, היום/מתי שטרן שגרירות ארה"ב תל אביב

מאז הוקם המוביל הארצי הופסקה לחלוטין הזרמת מים מהכנרת לירדן, דבר שהביא לגוויעת הנהר. בקטע הראשון של הירדן הדרומי, מסכר דגניה ועד נהריים, שנמשך לאורך 11 קילומטרים החלו לפני כשנה וחצי הוחל בשיקום הנהר. הדבר התאפשר לאחר שהופסקה הזרמת מי שופכין לקטע זה. למעשה במשך עשרות שנים, כ-3 קילומטרים מדרום לכנרת ודרומה, היה הירדן תעלה שהוליכה ביוב ואת המים המליחים שנשאבו מהכנרת ונשפכו לירדן.

14:46: חיילות תועדו רוקדות בבסיס צה"ל

סרטון שהופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות מתעד קבוצה של חיילות רוקדות בבסיס צבאי, כשבסיומו אחת מהן מורידה את חולצתה. בתחילת הסרטון נראית חיילת רוקדת כשהיא לבושה במכנסיים צבאיים וחולצה - במסדרון של מקום שנראה כמו מגורי החיילות בבסיס. לאחר מכן היא פותחת את הדלתות במסדרון שמאחוריהן נראות חיילות נוספות רוקדות בלבוש דומה - רובן בצורה מינית. בשלב מסוים יוצאות החיילות למסדרון ורוקדות, וזמן קצר לאחר מכן אחת מהן מורידה את חולצתה כשהיא בגבה אל המצלמה.

לא ברורה אמינותו של הסרטון, ומתי והיכן צולם. מדובר צה"ל לא נמסרה תגובה.

תיעוד: חיילות צה"ל רוקדות בבסיס. צילום מסך
מתוך הסרטון של החיילות/צילום מסך

11:15: "מישהו מת? לא, זכינו בלוטו": בני 30 לקחו את הפרס הראשון

זוג צעיר מאזור השרון, בעל ואישה בשנות ה-30 לחייהם, התבשרו אתמול (ראשון) כי הם הזוכים המאושרים בפרס הראשון בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת - שבעה מיליון שקלים.

אמש הגיע הבעל עם אשתו לבית מפעל הפיס. הבעל סיפר כי בדרך כלל הוא בודק את הטופס ששלח רק לאחר כמה ימים, אך אתמול בבוקר "הציק לו משהו", לדבריו, והוא החליט להיכנס לאתר מפעל הפיס לבדוק את התוצאות.

זוג צעיר בני 30 מהשרון זכו ב-7 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו. עידו דב,
הבעל עם צ'ק הזכייה, אתמול/עידו דב

"הייתי בשוק. לא האמנתי שאני הזוכה היחיד בשבעה מיליון שקלים", סיפר. "מיד התקשרתי לאשתי ואמרתי לה: 'בואי מיד הביתה'. היא שאלה: 'מה קרה? מישהו מת?'. אמרתי לה: 'לא, משהו יותר שמח'". האישה הוסיפה כי גם לאחר שהגיעה הביתה ושמעה מבן זוגה כי זכו בלוטו, לא האמינה. "בדקנו את הטופס והשאר היסטוריה", אמרה.

השניים, המצפים לילד, נישאו לפני שלוש שנים, ומאז החתונה גרים בדירה שכורה. כעת, לדבריהם, יוכלו "סוף סוף לקנות דירה עם חדר ילדים".

השניים הם גרפו את מלוא סכום הזכייה בפרס הראשון בהגרלה, לאחר שמילאו טופס לוטו רגיל (לוטומטי). סיכויי זכייתם היו פחות מ-1 ל-8 מיליון.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully