וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולפין הוורוד מעורר וויכוח בין ארגוני החיות

הכירו את הדולפין הלבקן שהופך לוורוד כשהוא עצוב, כועס או שמח מאוד - בדיוק באותה הצורה שבני אדם מסמיקים כשמחמיאים להם. בעוד ארגוני החיות יוצאים נגד לכידתו והצגתו במוזיאון, מומחים טוענים שהמוזיאון דווקא הציל אותו ממוות בטוח

צילום מסך

הדולפין הלבקן הזה שמוצג לעיניי כל במוזיאון טאיג'י ללווייתנים שבדרום יפן הופך לוורוד בכל פעם שהוא מתרגש. בעוד צבעם האופייני של הדולפינים הוא אפור, הדולפין הזה הוא לגמרי לבן, מלבד הנטייה המוזרה שלו להפוך לוורוד בכל פעם שהוא עצוב, כועס או נבוך. היונק הנדיר הזה עושה גלים במוזיאון ומושך אחריו קהל עצום שמוקסם מהמראה הייחודי שלו.

צבעיו המיוחדים של הדולפין נובעים מעורו הדק, המאפשרים לכלי הדם שלו לשנות את גוון עורו בהתאם למצבו הרגשי. אתם יכולים להשוות את זה לאדם שנהייה אדום כשמחמיאים לו. הכי חמוד שיש.

דולפין לבקן שמסמיק. יוטיוב, צילום מסך
הדולפין הלבקן הסמיק כי זרקנו עליו מחמאות/צילום מסך, יוטיוב

יפן ידועה בציד הדולפינים השנתי שלה, כשרק בעשור האחרון למעלה מ-400 אלף דולפינים ניצודו - כשרובם מועברים לשחיטה למטרת ייצור מזון ו"ברי המזל" זוכים להישאר בחיים ונקנים עבור תצוגה במוזיאונים. מוזיאון טאיג'י ללוויתנים מיהר לשים את ידו על הדולפין המיוחד הזה וציין שבזכותו הוא עדיין בחיים - ולא רק בגלל שהוא ניצל משחיטה אלא גם כי צבעו הבולט מנע ממנו להיטמע בשטח ואיפשר לטורפים הימיים למצוא אותו בקלות. מומחים טוענים שזה מדהים שהוא הצליח לשרוד כל כך הרבה זמן בים לפני שנלקח למוזיאון.

בעבר נשמעו לא מעט מחאות של פעילים למען בעלי חיים נגד ציד הדולפינים השנתי באי טאיג'י, ללא הצלחה של ממש. בשנה שעבר הוגשה תביעה נגד מוזיאון טאיג'י ללווייתנים בטענה שהם מסרבים לאפשר למומחים לבדוק את מצבם הבריאותי והנפשי של היונקים שברשותם, אך המוזיאון טוען שמצבם טוב ושהם עוברים בדיקות מקיפות מדי תקופה כדי לוודא שבריאותם תקינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דולפין לבקן מסמיק. dailymail, צילום מסך
מומחים טוענים שזה מדהים שהוא הצליח לשרוד בים בגלל צבעו הבולט/צילום מסך, dailymail

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully