וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנצרת: גופת תיירת נמצאה בחורשה

19.4.2015 / 16:00

גופת אישה בשנות ה-20 לחייה, תיירת פולניה שהתארחה עם אביה בבית מלון בעיר ושנעדרה מיום חמישי האחרון, נמצאה על ידי עוברי אורח בחורשה בשכונת הר הקפיצה בעיר. במקרה אחר בצפון, אותרה גופת אישה במצוק ארבל, שטרם זוהתה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

גופת תיירת בשנות ה-20 לחייה נמצאה היום (ראשון) בחורשה בנצרת. את הגופה גילו עוברי אורח שחלפו בחורשה, הסמוכה לבית הספר "עמל" בשכונת הר הקפיצה שבעיר. כוחות של משטרת נצרת הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות המקרה. צוותי חטיבת הזיהוי פלילי מצאו סימני אלימות על הגופה ונבדק חדש לרצח.

הזירה נסגרה לטובת החקירה ואיסוף הראיות. כמו כן, חוקרי מחלק הרצח של היחידה המרכזית של מחוז הצפון הגיעו למקום על מנת לחקור את האירוע.

הגופה היא של תיירת מפולין שהתארחה בבית מלון בעיר כחלק מקבוצת תיירים, יחד עם אביה, שדיווח על היעדורתה מיום חמישי האחרון. "מרגע דיווח היעדרותה, תחנת נצרת פתחה בחקירה, בוצעו פעולות חקירה רבות, ובהן סריקות של ניידות משטרה", נמסר מהמשטרה.

שעות ספורות לאחר מכן אותרה גופה נוספת של אישה בצפון, בהר ארבל, שמצפון לטבריה. גם במקרה זה מי שאיתר את הגופה הוא עובר אורח. חוקרי זירה יחד עם חוקרי תחנת טבריה פועלים בזירה והגופה תחולץ מהמקום ותשלח לנתיחה במכון לרפואה המשפטית אבו כביר לבירור נסיבות המקרה.


לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.com

עוד ידיעות משפט ופלילים:
אשת הזמר החשוד בתקיפתה מבקשת להתגרש: "התפרק עליי באלימות"
בתום חקירה: נאסר על פאינה קירשנבאום לצאת מהארץ
"העיניים דומעות והלב מאיים להישבר": קרינה בריל הורשעה ברצח ילדיה

(עדכון ראשון: 13:45)

מפת אזור האירוע בנצרת

הזירה בה נמצאה גופת התיירת, שכונת הר הקפיצה בנצרת, אפריל 2015. שלומי גבאי
מקום מציאת הגופה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully