וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בת 9 נחטפה מגן המשחקים לעיני אמה, נאנסה ונרצחה

החשוד, אזרח פולני שהורחק מהמדינה, נעצר והודה בחשדות המיוחסים לו. הדגלים בעיר קאלה, שבצפון צרפת, הורדו לחצי התורן. ראש הממשלה: "אנחנו חבים למשפחה את האמת כולה". בקהילה מזועזעים: "הילדים יודעים שלא יראו אותה שוב"

גן משחקים. ShutterStock
"אני לא יכולה אפילו לדמיין מה עובר על ההורים שלה כרגע"/ShutterStock

אזרח פולני הודה אתמול (חמישי) באונס וברצח של ילדה בת תשע, לאחר שחטף אותה מגן משחקים בעיר קאלה שבצפון צרפת - כך מסרו גורמים משפטיים לסוכנות הידיעות הצרפתית. מאז מעצרו של החשוד לפנות בוקר, ועם חשיפת פרטי המקרה המזעזעים, הדגלים בקאלה הורדו לחצי התורן, ואף ראש הממשלה מנואל ואלס התייחס למקרה.

מפרטי החקירה עולה כי החשוד, שבשל עברו הפלילי נאסר עליו להיכנס לצרפת, הגיע לגן המשחקים שבו שהתה באותה העת הילדה קלואי עם אמה ועם חברותיה, חטף אותה והכניס אותה למכונית אדומה. האם נכנסה להלם והחלה לצרוח, שעה שהחשוד נמלט במהרה מהזירה. הוא נעצר אתמול בלילה, סמוך ליער שבו נמצאה גופתה העירומה של הילדה.

החוקרים הפליליים מסרו כי על גופתה של קלואי נמצאו ראיות לאלימות מינית ולחנק. התובע ז'אן-פייר ואלנסי מסר כי בסמוך לזירה אותרה מכונית אדומה בעלת לוחית רישוי פולנית. הנהג היה תחת השפעת אלכוהול. הוא הורחק מצרפת לאחר שריצה עונש מאסר בגין שוד, אולם נכנס למדינה בניגוד לאיסור שהוטל עליו, וככל הנראה תכנן להמשיך לבריטניה בימים הקרובים.

ראש הממשלה ואלס קרא לחשיפת הפרטים בנוגע לעברו של החשוד, והוסיף כי משפחתה של הילדה והקהילה המקומית "מזועזעים עמוקות" מהרצח. "אנחנו חבים למשפחה את האמת כולה", אמר. אם לחבר כיתתה של קלואי סיפרה: "הבן שלי הכיר אותה, והוא יודע שלא יראה אותה שוב. אני לא יכולה אפילו לדמיין מה עובר על ההורים שלה כרגע".

עוד בוואלה חדשות:
הרמז האבוד בתיק הרצח של נועה אייל
שנה לחטיפת הנערות בניגריה: "בוקו חראם חטף יותר מאלפיים נשים"
ארה"ב: מאסר עולם למאבטח בגין טבח באזרחים בבגדאד ב-2007

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully