וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין שמכר סמים ל-130 בני נוער נמלט ממעצר ואיים על עדים

15.4.2015 / 17:17

צוריאל בן עמרם, שנאשם יחד עם אחיו באספקת סמים לנערים רבים, חשוד כי אחרי ששוחרר למעצר בית שממנו נמלט, ניסה להשפיע על המשפט בעניינו. הוא אף חשוד כי דרש לממן את שכר פרקליטו של אחיו. מעצרו הוארך ב-5 ימים

אזיקים. אורי לנץ
דרש מאחד העדים לכתוב מכתב שבו הוא חוזר בו מעדותו המפלילה/אורי לנץ

המשטרה חושדת כי צוריאל בן עמרם בן ה-25, עבריין בכיר מהרצליה הנאשם בסחר בסמים ואספקתם ל-130 בני נוער, ניסה להשפיע על המשפט המתנהל בעניינו תוך סחיטה באיומים של עדי התביעה אחרי שנמלט ממעצר בית. צוריאל נעצר בסופו של דבר, והיום (רביעי) הוא הובא לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, שם ביקש חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר דניאל אפרגן, להאריך את מעצרו בחמישה ימים. השופט ירון גת אישר את הבקשה. בכוונת פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגד צוריאל כתב אישום נוסף בגין סחיטה באיומים, הדחת עד, שיבוש הליכי משפט, קשירת קשר לביצוע פשע וסעיפים נוספים.

עוד בנושא:
סמים בבית הספר בהרצליה: עשרות נערים חשודים
פרשת הסמים בתיכוני המרכז מסתעפת: "כל נחקר מוסר 10 שמות"
כך פועלות רשתות הסמים של התיכוניסטים באזור המרכז

בית ספר בויאר בירושלים, יוני 2011. עומר מירון
בין ספקי הסמים הגדולים ביותר שפעלו בקרב בני נוער בארץ. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה/עומר מירון

הפרשה החלה לפני כמה חודשים, אז עקבו חוקרי הנוער של משטרת גלילות אחרי בן עמרם ואחיו מעוז, שהוגדרו בין ספקי הסמים הגדולים ביותר שפעלו בקרב בני נוער בארץ. המשטרה השקיעה מאמצים רבים כדי לאתר עשרות בני נוער שרכשו, על פי החשד, סמים מהאחים ונגד השניים הוגשו כבר כתבי אישום בגין סחר בסמים ואספקתם. ברשימת עדי התביעה נמצאים יותר מ-130 בני נוער, חיילים וצעירים, שהיו אמורים להעיד כי רכשו או קיבלו מהאחים סמים בהזדמנויות שונות. למרות זאת, בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט לשחרר למעצר בית מלא את האח הצעיר צוריאל.

על פי החשד, בזמן שהוא היה אמור לשהות במעצר בית, יצר צוריאל קשר עם ארבעה מהעדים - בניגוד להחלטת בית המשפט. על פי החשד, הוא איים על שניים מהעדים ודרש מהם לממן את שכר עורך דינו של אחיו הבוגר. על פי החשד, הוא הגיע לביתו של אחד העדים והודיע לבני משפחתו שהוא מחפש אחריו. כמו כן, הוא חשוד שדרש מעד נוסף לכתוב מכתב שבו הוא חוזר בו מעדותו המפלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אותר כשהוא מסתתר מתחת לשולחן בבית אביו בכפר סבא

החשדות נגד צוריאל הגיעו לידי המשטרה לפני כשבועיים ומאז ניסו חוקרי משטרת גלילות לאתרו. הם הגיעו לביתו, גילו שהוא נמלט מהבית שבו אמור היה לשהות במעצר והבהירו לבני משפחתו שהוא מבוקש לחקירה. לאחר כיממה יצר החשוד קשר טלפוני עם החוקרים והודיע כי אין בכוונתו לשהות במעצר במהלך הפסח. אחרי סריקות נרחבות, איתרו השוטרים את צוריאל בסוף השבוע, כשהוא מסתתר מתחת לשולחן בבית של אביו בכפר סבא.

בבקשה שהוגשה לשופט גת, פירטה המשטרה את חומרת הפרשה: "הוא חשוד כי לאחר ששוחרר ממעצר בגין חשד לסחר בסמים, וחרף התחייבותו לאי-יצירת קשר עם מי מהמעורבים, פנה לכמה מעורבים שהפלילו את אחיו בסחר בסמים. החשוד הגיע לביתם, איים על חייהם ועל גופם בסחיטה ובאיומים, ודרש מהם לממן את הוצאות עורך הדין של אחיו. הוא אף חשוד שהכתיב באיומים מכתב לעד אחר, לפיו העד מסר עדות שקר במשטרה. במכתב המדובר נעשה שימוש במטרה להטעות את בית המשפט בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בבקשה לעצור את אחיו מעוז עד תום ההליכים נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully