וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסדי הסטארט-אפ הביטחוני: "ברק רואה בנו אחלה פוטנציאל"

אחת ממייסדי האפליקציה "ריפורטי ביטחון לאומי" מסבירה מדוע שר הביטחון לשעבר כל כך התלהב מהמוצר שלהם, המדווח בזמן אמת לכוחות ההצלה: "כבר לא צריך להכתיב למוקדן מה קורה. פתחת את האפליקציה ויש לו את כל המידע". צפו בריאיון באולפן וואלה

מערכת וואלה!

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק ישקיע מיליון דולר בחברת סטארט-אפ ישראלית בשם "ריפורטי ביטחון לאומי". ליטל לשם, מייסדת וסמנכ"לית פיתוח עסקי בריפורטי, מסבירה למה החברה הישראלית, היושבת בתל אביב, שווה את הכסף של אהוד ברק.

עוד בוואלה חדשות:
חמאס משתמש במכונות חפירה כדי להאיץ את חפירת המנהרות בעזה
ערב יום השואה: עלייה חדה במספר התקריות האנטישמיות בעולם
תל אביב לא מבינה איך הקימה נגדה את ארץ הליכוד

שר הביטחון אהוד ברק בכינוס במינכן, 3 פברואר 2013. AP
"הוא בא עם ניסיון". אהוד ברק/AP

"המערכת שלנו היא אפליקציה ומאפשרת שידור ודיווח בזמן אמת לגופי ההצלה והרשויות המקומיות במטרה לייעל ולשפר את כל מה שקשור בתקשורת בין אזרחים לרשויות, בין אם זה בזמן חירום ובין אם זה בשגרה. כשאנחנו עוברים ורואים תאונת דרכים או אנחנו נתקלים באירוע חברתי, הפגנה או משהו אחר, לכולנו יש נטייה לקחת את הסמרטפון ולהתחיל לצלם ולתעד. היום כשאתה נמצא במצב חירום מה שבדרך כלל תעשה זה להתקשר למוקד 100, 101, 102. יש פה טכנולוגיה הרבה יותר עמוקה, יש פה אלגוריתם של מיקום מדויק בתוך מבנים. זאת אומרת שאם כרגע אתה נמצא באירוע חירום ואתה לוחץ על כפתור REPORT, ומסמן שאתה במצב חירום, המצלמה נדלקת ונוצרת שיחה של אודיו דו כיווני בין המוקדן ובין השטח. המערכת יודעת לזהות איפה אתה נמצא בדיוק - אם בתל אביב, בלונדון, בניו יורק או באפריקה".

על ההשקעה של ראש ממשלה ושר הבטחון לשעבר ברק היא אומרת: "ברק ראה בנו אחלה פוטנציאל. הוא בא עם ניסיון עשיר ורב בתחום הביטחון, הוא רואה את הפוטנציאל בחברה ובפרויקט, הוא מאוד מאמין בו, הוא מאוד מאמין בצוות, הוא מאוד מאמין ברעיון. בסוף זה צורך חיוני של כולם - תחושת ביטחון אישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully