וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 ימים: המאמן החשוד באונס קטינות שוחרר למעצר בית

מאמן נבחרת ישראל לשעבר בהתעמלות ארנולד באיץ', החשוד באונס קטינות ובכליאת אחת מהן, ישהה במעצר בית עד להחלטה אם להגיש נגדו כתב אישום. בתוך כך, מאמן ספורט מהמרכז נעצר בחשד למעשה סדום בתלמידו בן ה-15

ניידת משטרה. מגד גוזני
שמו פורסם כדי לאפשר לקורבנות להגיש תלונה/מגד גוזני

מאמן נבחרת ישראל לשעבר בהתעמלות ארנולד באיץ', בן 70, שוחרר היום (שלישי) למעצר בית לאחר ששהה 17 ימים במעצר בחשד שאנס קטינות. באיץ' נעצר בסוף החודש שעבר בחשד לביצוע מעשה סדום בילדה בת עשר וכליאת שווא לפני יותר מעשור. הוא ישהה במעצר בית עד להחלטה אם להגיש נגדו כתב אישום. פרקליטו של באיץ', עורך הדין ישר יעקובי, מסר בתגובה: "מקווה כי כאן יסתיימו ייסוריו של הלקוח ושל משפחתו".

הפרשה החלה כאשר צעירה בת 24 הגיעה לתחנת המשטרה במודיעין והתלוננה כי לפני 14 שנים, בעת שהייתה בת עשר, היא השתתפה בשיעורי התעמלות בהדרכת באיץ' והוא פגע בה מינית. הצעירה סיפרה כי בסיומו של אימון בשיעור התעמלות, באיץ' כלא אותה באחד החדרים באולם הספורט שבו התקיימו השיעורים ואנס אותה, כולל מעשה סדום ומעשים מגונים.


עוד בנושא משפט ופלילים
חשד: הציג את עצמו כקבליסט ואנס נשים במצוקה שבאו לייעוץ
מופז מסר עדות אופי על צבי בר: "אדם מיוחד שנלחם על המדינה"
הרב פינטו הודה והורשע במתן שוחד לתת-ניצב ברכה

בעקבות פניית המשטרה למועדונים נוספים שבהם אימן באיץ', הגיעה מתלוננת נוספת שטענה כי לפני שלוש שנים נפלה קורבן לעבירות דומות מצד המאמן הידוע. במקביל, פעלה המשטרה כדי לקבל את אישור בית המשפט לחשוף את זהותו של באיץ', כדי לאפשר לתלמידות נוספות, אם נפלו קורבן גם הן, לגשת במשטרה ולהתלונן נגדו.

בתוך כך, היום נעצר מורה לספורט בן 38, תושב אחד היישובים במועצה האזורית מטה בנימין, בחשד שקיים יחסי מין אסורים עם אחד מתלמידיו בן ה-15 וביצע בו מעשה סדום. הפרשה החלה לאחר שפקידת סעד התלוננה בתחנת פתח תקווה על חשש כי בין המורה לנער התקיימה מערכת יחסים אסורה. זאת, לאחר שהמורה לספורט נמצא בנסיבות מחשידות בביתו של הקטין.

חוקרי מחלק עבירות המין בתחנה עצרו את המורה לחקירה, ממנה עלה כי נפגש עם הנער בכמה הזדמנויות. לפי החשד, במהלך המפגשים קיים עם הנער עשרות מעשים מיניים אסורים. המורה יובא היום בפני בית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו. הוא חשוד בביצוע מעשה סדום בקטין בן 16-14 תוך ניצול יחסי מרות, חינוך והשגחה, וכן בביצוע מעשה מגונה בקטין שמלאו לו 14 שנים תוך ניצול יחסי מרות, חינוך והשגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully