וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז מסר עדות אופי על צבי בר: "אדם מיוחד שנלחם על המדינה"

14.4.2015 / 15:13

שר הביטחון לשעבר שיבח את ראש העיר רמת גן לשעבר בדיון במסגרת שלב הטיעונים לעונש של בר, שהורשע לפני חודשיים בקבלת שוחד בסך שני מיליון שקלים. הפרקליטות מבקשת עונש מאסר של כתשע שנים וקנס של 5 מיליון שקלים

עריכה: שניר דבוש

שר הביטחון לשעבר שאול מופז הגיע הבוקר (שלישי) לבית המשפט במחוזי בתל אביב למתן עדות אופי עבור ראש העיר רמת גן לשעבר צבי בר, שהורשע לפני חודשיים בקבלת שוחד בסך כולל של שני מיליון שקלים. הפרקליטות מבקשת לגזור על בר עונש מאסר של כתשע שנים ולהטיל עליו קנס של חמישה מיליון שקלים בנוסף לחילוט רכוש ונכסים בסך 1.9 מיליון שקלים.

"דמות ייחודית בתחום לוחמת השדה של צה"ל והחינוך בעיר רמתן גן", שיבח מופז את בר. "בר הוא חבר לנשק, בן הארץ, לחם עליה ושירת את אזרחיה. הקרב שלו במלחמת ששת הימים ברצועת עזה נלמד עד היום בצה"ל ושירת דורות של קצינים".

לצד מופז הגיע דוד צור, לשעבר מפקד מחוז תל אביב במשטרה ועד לאחרונה חבר כנסת מטעם התנועה, לדבר בשבחו של בר. "הוא היה בשבילי היה מפקד נערץ", העיד, "עיצב את חיי ולקח אותי בדרכו הייחודית וכמעט בתוכחה שכנע אותי להישאר בימ"מ (היחידה המשטרתית המיוחדת)". צור סיפר על התקופה הקשה שבה שימש כמפקד מחוז תל אביב, אז אשתו חלתה ומתה. "בר תמך בי בתקופה זו", הוסיף.

לקריאה נוספת:
הרב פינטו הודה והורשע במתן שוחד לתת-ניצב ברכה
האם מערכת הביטחון מסוגלת למנוע ריגול מבפנים?
גננות לא ממהרות ללמד על השואה: "למה להכניס אותם לטראומה?"

צבי בר ראש עיריית רמת גן לשעבר במחוזי בתל אביב, טיעונים לעונש. אפריל 2015. יותם רונן
צבי בר בשלב הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הבוקר/יותם רונן

בפברואר האחרון הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את בר בעבירות של מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט, עשיית פעולה ברכוש אסור והשמטת הכנסות. "התנהלותו משולה להליכה על חבל דק ואינה הולמת ראש עיר", אמר השופט צבי גורפינקל במעמד הכרעת הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שאול מופז מגן על צבי בר ראש עיריית רמת גן לשעבר במחוזי בתל אביב, טיעונים לעונש. אפריל 2015. יותם רונן
"שירת דורות של קצינים". שאול מופז בדיון בעניינו של בר, הבוקר/יותם רונן

בר, בן 78, ששימש כמעט 25 שנים בתפקיד ראש העיר, הורשע בעבירות שעשה במסגרת תפקידו ובמסגרת חברותו במוסדות התכנון המקומיים והמחוזיים בשנים 2008-2003. כתב האישום נגדו כלל חמישה אישומים שונים, בהם קבלת שוחד בתפקידו כראש העיר מכמה יזמי נדל"ן ברמת גן ובמחוז תל אביב בסך כולל של שני מיליון שקלים, במסגרת ארבע פרשות שונות. תמורת שוחד זה פעל בר כדי לקדם את פרויקטי הנדל"ן שבהם היו מעורבים, תוך ביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים כעובד ציבור.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 9:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully