וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: נשיא אקוודור צייץ בטוויטר "הייל היטלר"

הנשיא רפאל קוראה לא נשאר חייב כשאחד ממבקריו צייץ שורה מנאומו של הנשיא לשעבר, שכינה אותו "פשיסט טיפוסי". למעלה מ-400 משתמשי הרשת החברתית בחרו לצייץ מחדש את הציוץ של קוראה, שלו יותר משני מיליון עוקבים

נשיא אקוודור, רפאל קוראה, אוגוסט 2012. /Ecuador'sPresidential Press Office, AP
רפאל קוראה/AP, /Ecuador'sPresidential Press Office

נשיא אקוודור, רפאל קוראה, עורר סערה לאחר שצייץ ביום חמישי בטוויטר "הייל היטלר" – אחת הסיסמאות הנפוצות של תומכי המשטר הנאצי בגרמניה שלפני מלחמת העולם השנייה. למעלה מ-400 משתמשי הרשת החברתית בחרו לצייץ מחדש את הציוץ של קוראה, שלו יותר משני מיליון עוקבים.

הכול החל כאשר נשיא אקוודור לשעבר, אוסבלדו הורטדו, נשא נאום שבו כינה את קוראה "פשיסט טיפוסי". גיירמו קוצ'ז, פוליטיקאי מפנמה ואחד ממבקריו של קוראה, צייץ את השורה הזו מנאומו של הורטדו. קוראה מצדו לא נשאר חייב והגיב בלעג: "הייל היטלר".

זו אינה הפעם הראשונה שנשיא אקוודור, המכונה "הוגו צ'אווס של אקוודור", נתפס בקלקלתו השנה. בחודש פברואר לעג מגיש הטלוויזיה המקומי ג'ון אוליבר על התנהלותו השנויה במחלוקת של הנשיא. בתגובה, קוראה צייץ שורה של ציוצים שלעגו למגיש. "מנחי תכניות אירוח הם אפילו חברותיים פחות מחומר משתן".

קוראה בן ה-51 נבחר לראשונה לנשיא ב-2007. בפברואר 2013 נבחר שנית. הוא זוכה לבסיס תמיכה רחב במדינה הענייה, בזכות הלאמת רווחי נפט והתקציבים הרחבים שהעביר לסבסוד ביטוחי בריאות, לריצוף כבישים משובשים ולבניית בתי ספר. מנגד, מבקריו של הנשיא טוענים כי קוראה הוא רודן תאב-כוח שאינו סובל ביקורת.

עוד חדשות מהעולם:
יוצא לאור: המבצע החשאי של הילרי לנהל את העולם
אושר: עונש מוות למנהיג האחים המוסלמים במצרים
תיעוד: שוטרים מכים נמרצות אדם שנמלט על סוס בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully