וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 22 נרצח בברלין ליד כנסייה נטושה; הרקע לא ברור

גופתו של הצעיר, שבין חפציו נמצא דרכון ישראלי, נמצאה על ידי עוברי אורח. בשל מצבה של הגופה, לקח זמן רב לזהותו. השגרירות בברלין אישרה כי הוא אזרח ישראלי. בבית חב"ד "הזמינו אותו לארוחת החג, אבל הוא לא הגיע"

כתב: יוסי אלי, צילום: רויטרס, טל רימון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

גופתו של צעיר ישראלי בן 22 נמצאה סמוך לכנסייה נטושה בברלין, כשעליה סימני אלימות קשים - כך דווח היום (רביעי) בעיתון הגרמני "בילד". הזיהוי הסופי של הגופה, שלצדה נמצא דרכון ישראלי, לקח זמן רב בשל המכות הקשות שספג הצעיר בראשו. התביעה בגרמניה מסרה כי התקרית אירעה בלילה שבין שבת לראשון והרקע לא ברור. שגרירות ישראל בברלין אישרה את מותו של הצעיר, ששהה בברלין בשבועות האחרונים.

עוד בוואלה חדשות:
בשל האנטישמיות הגואה: מגזין יהודי בברלין יישלח בעילום שם
תייר ישראלי הותקף בברלין; הרקע לא ברור
אלמונים השחיתו מצבות בבית קברות יהודי - ופיזרו חלקי גופות

הכנסייה הפרנציסקנית הנטושה, אלכסנדרפלאץ, ברלין. גוגל סטריט וויו, צילום מסך
הכנסייה הנטושה שבה נמצאה הגופה ביום ראשון/צילום מסך, גוגל סטריט וויו

"אין לנו ראיות לכך שמדובר ברצח שאירע במהלך שוד או על מניע פוליטי", מסר התובע מרטין סטלטנר. "אנחנו צריכים להמתין לרמזים נוספים, בהם האפשרות שהאלכוהול שיחק תפקיד". הגופה נתגלתה על ידי עוברי אורח ביום ראשון בשעה 6:20, סמוך לכנסייה הפרנציסקנית הנטושה, הסמוכה לכיכר אלכסנדרפלאץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגופה עברה נתיחה כבר ביום ראשון, והעלתה כי ההרוג נפל קורבן למתקפה אלימה. עם זאת, כאמור, נסיבות האירוע טרם התבררו. על פי כלי התקשורת המקומיים, הכנסייה הנטושה היא מקום מפגש של מחוסרי דיור. ביום שני, המשטרה בברלין קראה לעדי ראייה שהיו באזור הכנסייה בימים שבת וראשון ליצור קשר עם הרשויות.

הוסטל פנגאה שבו התארח הישראלי שנרצח בברלין, אפריל 2015. טל רימון, מערכת וואלה! NEWS
ההוסטל שבו התארח הצעיר הישראלי/מערכת וואלה! NEWS, טל רימון

הרב שמואל סגל, מבית חב"ד בברלין, סיפר לוואלה חדשות כי הוא הכיר את הצעיר. "הוא לא היה אצלנו הרבה זמן", אמר. "יש לנו מרכז חב"ד ממש צמוד למקום שבו הוא נמצא. מי שמכיר את ברלין יודע שבאזור של אלכסנדרפלאץ יש הרבה אנשים קצת הזויים. אני חושב שזה כרגע הקו של המשטרה, אין להם יותר מדי מידע".

לדבריו, לא ידוע אם הצעיר הוא תייר או תושב ברלין. הרב יהודה טייכטל הוסיף כי הצעיר הגיע לבית חב"ד בעיר בערב פסח. "הוא אמר שאין לו איפה להיות", סיפר. "הבאנו לו אוכל, סידרנו לו מקום לישון. באותו הערב הוא אמר 'בסדר גמור', ואז הלך ולא חזר. הוא לא היה בסעודה, ולא הגיע לישון".

(עדכון ראשון: 12:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully