וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בטיול פסח: ירד מהאופנוע וביקש את יד חברתו

כבכל שנה מילאו המוני מבקרים את שמורות הטבע והגנים - אולם כמיטב המסורת, את הפארקים והיערות כבשו המנגלים. "אתמול המשפחה המעורבת שלנו אכלה ממזרח וממערב, והיום - סטייקים כמו בדרום אמריקה", סיפרו מבלים בפארק הירקון

צילום: זוהר בן דרור

רבבות ישראלים ניצלו היום (שבת) את מזג האוויר הנעים, ואת חג הפסח כדי לבלות בחיק הטבע. כמדי שנה התמלאו לא רק שמורות הטבע והחופים במטיילים, אלא גם הפארקים והיערות ברחבי הארץ, שם מילאו רבים את מסורת החג - המנגל.

ברשות הטבע והגנים הודיעו שכמאה אלף הגיעו מהבוקר לגנים הלאומיים ולשמורות הטבע של הרשות. תנועה ערב במיוחד נרשמה בשמורת טבע הבניאס, שמורת טבע נחל עיון, גן לאומי קיסריה, גן לאומי ירקון אפק, גן לאומי בית גוברין, שמורת טבע עין גדי ומערת הנטיפים. גם יערות קק"ל התמלאו במבקרים רבים, ובלטו בהם יער עמינדב בהרי ירושלים, יער בירייה באזור צפת, יער בית קשת והכרמל. בדרום הייתה תנועה ערב ביער להב ויער בארי. יותר מ-1,500 איש פקדו את אתרי המורשת בתחנות רכבת העמק באלרואי ובכפר יהושע.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
קרובי החייל המואשם בסיוע לאויב מתעקשים: "הוא פותה ונוצל"
"מזל גדול": בכי התינוק הציל משפחה מנהריה משריפה
מסביב לעולם: 11 התמונות שעשו את השבוע

מטיילים בחג הפסח בפארק הירקון. דרור עינב
משפחת ויסמן ומשפחת מוגרבי נהנים בפארק/דרור עינב

את צפון הגולן מילאו לא פחות מ-800 אופנוענים מכל רחבי הארץ, שנסעו בשיירה בלתי-נגמרת עד להר בנטל שבמרום גולן, לכבוד חג האביב. היה גם רגע מרגש על פסגת ההר, שמתנשא לגובה של יותר מ-1,200 מטרים מעל פני הים. אחד מהרוכבים, אוהד רוזנטל מיפו, פנה לחברתו, אסתר קובי, שרכבה עמו - והציע לה להתחתן עמו. אחרי שענתה "כן", זכו השניים לתשואות מאות הרוכבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שמונה מאות אופנוענים השתתפו בטיול לרמת הגולן, שבמהלכו הציע אחד מהם נישואין לחברתו. אלכס גילמן, מערכת וואלה! NEWS
אוהד רוזנטל מציע נישואים לחברתו אסתר קובי/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גילמן

סמיחה אבולעסן מלוד הגיעה עם משפחתה לפארק הירקון וסיפרה: "אנחנו אמנם לא חוגגים את הפסח, אבל זאת אווירה טובה. אנחנו חיים יחד עם היהודים". אנטולי מרעננה, שהגיע גם הוא לפארק התל אביבי, אמר שהיציאה לחיק הטבע היא פתרון נהדר לילדים שנמצאים בחופשה ארוכה מבתי הספר. "יש לילדים הרבה דרישות לחופש, כמו לונה פארק וכיוצא בזה, אבל היום החלטנו לעשות על האש כדי ליהנות מטבע ומהירוק שמסביב".

מטיילים בחג הפסח בפארק הירקון. דרור עינב
נהנים מעל האש בפארק הירקון. סמיחה אבולעסן מלוד/דרור עינב

אלעד קמין בן ה-24 מראש העין, שהגיע יחד עח חבריו לבלות יום אביבי של חג פסח הוסיף: "עשינו ארוחת שאריות מהחג, וניצלנו את השבת". את משפחות מוגרבי ווייסמן תפסנו כשהם מרימים לחיים. "אנחנו משפחה מעורבת - בחג אוכלים גם אוכל אשכנזי וגם ספרדי - אבל היום זה דרום אמריקני, על האש".

מטיילים בחג הפסח בפארק הירקון. דרור עינב
משפחות בצ'יקוב, אנטונוב וצירולניק חוגגים בפארק הירקון/דרור עינב

סער רון בן ה-19 מתל אביב, צעיר לפני גיוס הגיע לפיקניק עם משפחה וחברים, וביחד קישטו את שמי הפארק בעפיפונים. "בעוד שבעה חודשים אני מתגייס לצבא אז חייבים לנצל כל רגע, אני והילדים מעיפים עפיפונים, זה ממש נחמד", סיכם.

מטיילים בחג הפסח בפארק הירקון. דרור עינב
אלעד קמין וחבריו/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully