וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נדקר על ידי פלסטיני בשומרון - והשתלט עליו

כוח צנחנים הוקפץ לגדר המערכת ליד אורנית אחרי שהתקבל דיווח על פלסטינים שמנסים לחצות אותה לשטח ישראל. אחד מהם נאבק בלוחם יואב לייטמן - ודקר אותו. הוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קל. התוקף נעצר. דיווח מאולפן וואלה

מערכת וואלה!

חייל צה"ל, בן 22, נפצע היום (חמישי) באורח קל מדקירה בסמוך לאורנית שבשומרון. צוות מד"א ממרחב ירקון העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשהוא סובל מפגיעות בראש ובגפיים.

מחקירת האירוע עולה כי כוח מגדוד 101 של חטיבת הצנחנים הוקפץ לאיזור גדר המערכת לאחר שהתקבל דיווח על שישה פלסטינים שמנסים לחצות אותה. במהלך הניסיון למנוע מהפלסטינים את המעבר דקר אחד מהם את החייל, יואב לייטמן. חרף הפציעה, הצליח ליטמן להשתלט על הדוקר, שנעצר והועבר לחקירה.

עוד בוואלה חדשות:
4 חודשים אחרי דליפת הנפט: שמורת עברונה תיפתח למטיילים
תבוסה לאסד: המורדים כבשו את מעבר הגבול עם ירדן
אבו מאזן מאיים לפנות להאג אם ישראל לא תעביר כספי המסים

אזור האירוע

אירוע דקירת חייל סמוך לגדר המערכת, ליד אורנית. אפריל. מד"א
הסכין שבאמצעותה דקר הפלסטיני את החייל/מד"א

בחודש נובמבר האחרון נפצע אנושות חייל צה"ל מדקירה ברחוב לוינסקי שבתל אביב, בסמוך לתחנת רכבת ההגנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר ושם הוא הועבר לחדר ניתוח. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד בדקירה הוא שוהה בלתי-חוקי משכם, בן 18, ללא עבר פלילי.

על פי החשד, הדוקר הגיע לתחנת הרכבת ובכניסה לתחנה הוא דקר את החייל כמה פעמים. שני עוברי אורח הגיעו לעזרת החייל והצליחו להדוף את הדוקר ממנו. בשלב זה ניסה החשוד להימלט לרחוב לבנדה הסמוך. שלושה אזרחים, ובהם אחד שנשא גרזן, רדפו אחריו. כוחות יס"מ של המשטרה הצטרפו למרדף, ובבניין נטוש הם הצליחו להשתלט עליו והוא נעצר. ברשותו נמצאה הסכין ששימשה לדקירה. במהלך המרדף נפצע באורח קל גבר בשנות ה-50 לחייו. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר, יחד עם אישה שלקתה בחרדה.

אירוע דקירת חייל סמוך לגדר המערכת, ליד אורנית. אפריל. דובר צה"ל
לייטמן משתלט על התוקף לאחר שנדקר, היום/דובר צה"ל
אירוע דקירת חייל סמוך לגדר המערכת, ליד אורנית. אפריל. מד"א
אירוע דקירת חייל סמוך לגדר המערכת, ליד אורנית. אפריל/מד"א
אירוע דקירת חייל סמוך לגדר המערכת, ליד אורנית. אפריל. מד"א
אירוע דקירת חייל סמוך לגדר המערכת, ליד אורנית. אפריל/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully