וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי התגרש מאשתו בגלל תמונות חושפניות שהעלתה לרשת

התופעה המרגיזה ביותר של המאה הנוכחית ממשיכה לגבות קורבנות. הפעם מדובר באשתו של פוליטיקאי מאוקראינה, שננטשה על ידי בעלה לאחר שהעלתה תמונות סלפי חושפניות

אלנה פוליטוחה. אינסטגרם, צילום מסך
שימו לב לכיסוי האייפון המרהיב!/צילום מסך, אינסטגרם

אלנה פוליטוחה, בלונדינית עוצרת נשימה בת 32 מאוקראינה, אוהבת להתרברב במה שהעניקו לה הטבע והמנתח הפלסטי. היא נוהגת לפרסם ברשתות החברתיות תמונות סלפי חושפניות וזוכה לתשומת לב רבה ומעריצים מכל העולם. היא לא תיארה לעצמה שהתחביב שלה יגרום לבעלה לעזוב את ביתם המשותף ולהגיש בקשה לגירושים.

לטענת אלנה, בעלה אלאנסדר, שהוא פוליטיקאי וראש מועצה מקומית באוקראינה, עזב את הבית בלי להסביר את מעשיו. עם זאת, מקורבים לזוג סיפרו לאתר Mirror כי התצלומים החושפניים גרמו לניכור בין השניים, והבעל מאס בתחביב החושפני של רעייתו.

אלנה פוליטוחה. אינסטגרם, צילום מסך
מי שמביט בי מאחור/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר שעזב את הבית הגיש הבעל תביעה לגירושים, ואלנה ההמומה פנתה לרשתות החברתיות "אני עוברת תקופה קשה מאוד בחיי כרגע. אני אמא. לבעלי ולי יש ילד משותף. היינו נשואים עשר שנים ויום אחד הוא פשוט הסתלק במפתיע. הוא הותיר אותנו ללא מקור הכנסה"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלנה פוליטוחה. אינסטגרם, צילום מסך
נותרה ללא מקור הכנסה. מי יממן עכשיו את כל ההלבשה התחתונה שלה?/צילום מסך, אינסטגרם

הגולשים לא נשארו אדישים לסטטוס קורע הלב של אלנה, והיא זכתה להודעות תמיכה רבות ממכרים וזרים. לצד החיבוק הוירטואלי, היו גולשים שמתחו ביקורת קשה על התמונות שפרסמה ברשתות החברתיות. "למה אנשים לא מסוגלים להתחבר על בסיס תרבות או תחומי עניין משותפים ומרגשים וחייבים למתוח ביקורת כל הזמן?", תהת אלנה. כן, כי התרבות זועקת מהתמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully