וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: ארגון שמאל קיצוני חטף תובע ומאיים להוציאו להורג

"חזית השחרור העממית והמהפכנית" שבתה בבית משפט באיסטנבול את התובע מחמט סלים קיראז. הארגון דורש את זיכויים של מפגינים שהשתתפו במחאות נגד השלטון, שבהן נהרג נער בן 15. כוחות מיוחדים נמצאים במקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארגון הוגדר ארגון טרור על ידי טורקיה, ארה"ב והאיחוד האירופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון שמאל קיצוני בטורקיה חטף היום (שלישי) באיסטנבול תובע ואיים להוציא אותו להורג. התובע מחמט סלים קיראז עומד בראש חקירת מותו של נער שנפגע בהפגנות נגד השלטון בשנה שעברה. ארגון "חזית השחרור העממית והמהפכנית" מאשים את מפלגת השלטון בהרג הנער ברקין אלוון בן ה-15, שמת לפני כשנה אחרי תשעה חודשים שבהם היה בתרדמת בשל פציעה בראשו שנגרמה במהלך הפגנות. כוחות מיוחדים נכנסו לבית המשפט, שפונה מאנשים.

דרישותיו של הארגון הן הודאה של השוטר שהרג את אלוון במעשה, שפיטת השוטרים המעורבים בתקרית ב"בתי משפט עממיים" והסרת האישומים נגד אלו שלקחו חלק במחאות ההמוניות. בתמונות שפרסם הארגון באתר האינטרנט שלו נראה התובע כשאקדח מוצמד לרקתו.

ארצות הברית, האיחוד האירופי וטורקיה הגדירו את "חזית השחרור העממית והמהפכנית" ארגון טרור. הארגון היה אחראי לפיגוע התאבדות בשגרירות ארצות הברית ב-2013. ב-2001 נהרגו שני שוטרים ותייר אוסטרלי בהתקפה של הארגון במרכז איסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully