וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הצעת השופט: ח"כ רגב דחתה התנצלות - ודורשת כסף

31.3.2015 / 14:54

גילי גולן כינה את ח"כ מירי רגב "זונה" בדף הפייסבוק שלו. בית המשפט הציע למחוק את התביעות בתמורה להתנצלות כנה של גולן, אך פרקליטה של רגב מבקש פיצוי ממוני: "די לחופש השיסוי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שעורר את הסערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בחיפה דן הבוקר (שלישי) בתביעתה של ח"כ מירי רגב נגד גילי גולן, אשר כינה אותה "זונה" בעמוד הפייסבוק שלו. ההתנהלות המשפטית בין השניים נמשכת כבר חודשים רבים וכללה גם תלונה במשטרה נגד גולן שנסגרה מחוסר אשמה, תביעתה האזרחית של רגב לפיצויים ותביעה כנגד שהגיש גולן על כי חשפה את כתובת ביתו, בטענה שכתוצאה מכך קיבל איומים על חייו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיומים על גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגב, כפי שפורסם בוואלה חדשות, דרשה מבית המשפט למחוק את התביעה שכנגד בשל חסינותה, אולם להשאיר את תביעתה שלה. לאחר שבקשתה נדחתה, ערערה לבית המשפט המחוזי ודיון על כך יתקיים בחודש הבא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בדיון שנערך היום הציע בית המשפט פשרה, לפיה גולן יתנצל על הדברים וכל התביעות יימחקו. גולן קיבל את ההצעה, אולם עו"ד יניב לנקרי, בא כוחה של רגב, סירב. התנצלות אינה מספיקה, טען, יש צורך בפיצוי ממוני. בעקבות כך הוחלט כי המשפט יוסיף להתנהל.

עורכי דינו של גולן, אורון שוורץ, יוגב נרקיס ודורית בלר דה בר התרעמו על התנהלותה של רגב: "יש טעם גדול לפגם בעובדה שהגברת רגב אינה מוכנה לקבל את התנצלותו של אזרח, אלא דורשת גם את כספו. קשה לקבל זאת מחברת כנסת שהתבטאויותיה אינן ידועות בלשון המעטה כהתבטאויות בנוסח של חבר פרלמנט בריטי. שם המשחק אינו רק שמה הטוב של הגברת רגב, אלא בעיקר הצורך לרסן את הפעלתו הכוחנית של הליך משפטי כנגד האזרח הקטן בידיה של רגב או כל פרלמנטר אחר. זהו מאבקו של כל אזרח במדינה כנגד רצונו של איש הציבור להשתיק ביקורת גם אם זו נאמרת בשפה בלתי ראויה".

ח"כ מירי רגב, יקיר פברואר 2015. ניב אהרונסון
רגב/ניב אהרונסון

עו"ד יניב לנקרי שמייצג את רגב: "דומני שגם בית המשפט אישר היום כי דמו של נבחר ציבור אינו הפקר. למעשה, דברי הבלע הקשים והמדודים של מר גולן כמו גם החגיגה התקשורתית בה פצח להאדרת הדיבה כמעט בכל מדיה אפשרית- מאששים את הטענה לפיה הוא אינו הכיל את עוולותיו. בנוסף, מרשתי מייחלת כי בית המשפט יקבע אמות מידה, מה מותר ומה אסור כלפי נבחר ציבור. והכל בזיקה לפסיקות קודמות ומנחות. מרשתי תבחן בכובד ראש את הצעת בית המשפט להתנצלות כנה מצד הנתבע ככל שישכיל לעשות זאת, בצד פיצוי ממוני שייתרם בחלקו הארי לעמותות צדקה. דומני כי חופש השיסוי מצד הנתבע חייב להיגדע ללא כל דיחוי".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully