וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתן ניסה להתאבד לאחר שפגש לראשונה את "כלתו המכוערת"

גבר שפגש לראשונה את כלתו ביום חתונתם הודיע לה שהוא לא יכול להתחתן איתה - "כי היא מכוערת מדי". שעה לאחר מכן הוא ביצע ניסיון התאבדות בנהר כי לא הסכים לקבל את גורלו המר

אהבתם? תנו לנו לייק

החתן ניסה להתאבד כי כלתו הייתה מכוערת מדי. CEN, אתר רשמי
"יש לו טעם מאוד ספציפי והוא נאלץ להינשא לה שלא מרצונו"/אתר רשמי, CEN

לקאנג הו בן ה-33 שידכו את נה סונג בת ה-30, אותה הוא פגש לראשונה ביום חתונתם המיוחל. כשהגבר ראה לצד מי הוא צפוי להעביר את שארית חייו, הוא ברח מהחופה וניסה להתאבד.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", השניים עמדו להינשא בשבוע שעבר בעיר שיאן, שבמרכז סין, אך החתן היה כל כך נסער מהמראה של כלתו שהוא ברח מהמקום וניסה להטביע את עצמו בנהר - ללא הצלחה. "הכלה הייתה הרוסה, משפחתה ומשפחתו זועמים עליו ואנחנו, חבריו, היינו פשוט נבוכים", סיפר אחד האורחים, "לקאנג יש טעם מאוד ספציפי והוא נאלץ להינשא לה שלא מרצונו".

החתן ניסה להתאבד כי כלתו הייתה מכוערת מדי. CEN, אתר רשמי
ניסיונות ההצלה/אתר רשמי, CEN

עובר אורח הבחין בקאנג קופץ לנהר והזעיק את המשטרה, "הוא צף על המים עם הפנים כלפי מטה", הוא סיפר, "הוא היה מחוסר הכרה וחשבתי שהוא מת. השוטרים גררו אותו לחוף כשאחד מהם קשר סביבו חבל ואחר משך אותו החוצה. הם הצילו את חייו".

קאנג הובהל לבית החולים כשמצבו יציב. מאוחר יותר הוא הסביר: "הרגשתי רע בגלל מה שקרה, אבל זה לא היה מה שציפיתי לראות. זו פגיעה במוניטין שלי. ההורים שלי סידרו את החתונה הזאת ולא ראיתי דרך אחרת לברוח ממנה חוץ מהתאבדות". מכירים את ההרגשה.

החתן ניסה להתאבד כי כלתו הייתה מכוערת מדי. CEN, אתר רשמי
מפה ישר לחופה/אתר רשמי, CEN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully