וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה הדוגמנית הזו עשתה כדי להשיג מותניים צרים במיוחד

אליירה אבנדארו עברה כל ניתוח אפשרי בגוף - אבל את המותניים שלה היא הצרה להיקף של 50 ס"מ רק בעזרת מחוך שאותו היא לובשת כמעט כל היום, למרות שהרופא שלה מזהיר: "היא חייבת להפסיק "

Barcoft TV

הכירו את אליירה אבנדארו, דוגמנית בת 25 מקראקס, ונצואלה, שהצליחה להצר את המותניים שלה להיקף של 50 ס"מ ונראית כמו שעון חול שזמנו הולך ואוזל, לפחות כך טוען הרופא האישי שלה, "היא חייבת להפסיק לעשות את זה לעצמה", סיפר ד"ר אנדרס רואיז, "תודה לאל שהיא עדיין לא עשתה לעצמה נזק גופני בלתי הפיך".

אליירה מודעת לזה שיש נשים עם מותניים צרים יותר משלה והיא לא מתיימרת להיכנס לספר השיאים של גינס בזכות המותניים הצרים שלה, אבל חשוב לה להיראות סקסית. הו הו, כמה שזה חשוב לה. היא עברה לא מעט ניתוחים בחזה, בישבן ובאף ומסתובבת עם מחוך הדוק על מותניה כבר 6 שנים, 23 שעות ביממה - חוץ משעה אחת שבה היא "נאלצת" להתקלח ולהתרענן. "אני אובססיבית לחגורות ומחוכים. הם חלק מהגוף שלי. אני אפילו ישנה איתם", היא מספרת, "אני אוהבת את התחושה הזאת של הלחץ על הגוף שלי. התמכרתי לכאב עד כדי כך שזה כבר הפסיק לכאוב לי". אליירה לא נכנעת להמלצות הרופאים, גם כי היא פשוט לא מסוגלת לדמיין את החיים שלה בלי מחוך, "כשאני לא לובשת אותו, מגרד לי בכל הגוף. אני חייבת אותו עליי".

הדוגמנית אליירה אבנדארו ומותניה הצרות. Barcroft, אתר רשמי
הכי ג'סיקה ראביט - אליירה אבנדארו ומותניה הצרים/אתר רשמי, Barcroft

לדוגמנית המעוותת לא ממש אכפת שאנשים ברחוב זורקים לה הערות, להפך - היא אוהבת לקבל תשומת לב, "אנשים לא מאמינים שאני אמיתית. הם חושבים שאין לי צלעות בגוף, שאני גבר טרנסקסואל. יש גם כאלה שטוענים שאני חייזר. זה לא מעניין אותי. אני רוצה שאנשים יכירו אותי בזכות המותניים שלי והגוף הסקסי שלי".

ומה לגבי תזונה? בניגוד לאיך שזה נראה, אליירה לא מרעיבה את עצמה. לטענתה היא שומרת על תזונה נכונה ודיאטה מאוזנת, "אני אוכלת הכל: חלבוני ביצה, אננס, כל מיני פירות ומעט בשר. הכל במינונים סבירים. חוץ מזה, אני מתאמנת המון, עושה כפיפות בטן, משקולות וכל מה שאפשר כדי להישאר בכושר".

עוד באותו נושא

צפו: האישה עם המותניים הכי צרים בעולם

לכתבה המלאה
הדוגמנית אליירה אבנדארו ומותניה הצרות. Barcroft, אתר רשמי
אלייירה על המחוך: "התמכרתי לכאב עד כדי כך שזה כבר הפסיק לכאוב לי"/אתר רשמי, Barcroft

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully