וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

הכרעת דין בתיק טלנסקי

אהוד אולמרט בדיון בערעור בתיק הולילנד, בית משפט העליון. נועם מושקוביץ
אולמרט בבית המשפט/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום צפוי בית המשפט המחוזי בירושלים להכריע בתיק טלנסקי, המכונה גם "מעטפות הכסף", המתנהל נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. זוהי הפעם השנייה שבה נדרש בית המשפט להכריע בתיק זה. פרשת טלנסקי היתה הפרשה שבגינה התפטר אולמרט מראשות הממשלה בשנת 2008. אולמרט מואשם שקיבל ממשה טלנסקי, איש עסקים יהודי-אמריקני כספים שלא כדין ב"סכומים משמעותיים" בתקופה שכיהן כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת. בתמורה סייע אולמרט לטלנסקי בקשרים עם אנשי עסקים בכירים בתחום הנדל"ן, תוך ניגוד עניינים.

יום האדמה

אירועי יום האדמה בסכנין. יותם רונן
הפגנת יום האדמה בסחנין/יותם רונן

אתם צריכים לדעת שהיום, 30 במרץ, מציינים ערביי ישראל את אירועי "יום האדמה". יום זה מסמל את המאבק של אזרחיה הערבים של מדינת ישראל במדיניות המפלה של מדינת ישראל כלפיהם, לטענתם. ב-30 במרץ, 1976, התקיימה שביתה והפגנות גדולות בעיקר בסכנין, עראבה ודיר חאנה כנגד ההחלטה של ממשלת רבין הראשונה להפקיע 20 אלף דונם של אדמות ערבים בגליל. ממשלת ישראל ניסתה למנוע את קיומן של ההפגנות ושלחה כוחות צבא ומשטרה לתוך הכפרים הערביים. כתוצאה מכך, נורו למוות שישה מפגינים. יום זה מצויין בתהלוכות גדולות בערים הערביות בישראל וברשות הפלסטינית כאשר העצרת המרכזית היא בסחנין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מרימים את הראש

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהערב יקיים מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות עם בלגיה ביום שלישי באצטדיון טדי. גוטמן ושחקניו היו שפופים מאוד לאחר התבוסה 3:0 לוויילס בשבת, והמאמן ינסה לעודד את רוח הנבחרת, כדי להתכונן היטב למפגש עם הבלגים החזקים. בלגיה, הנחשבת לנבחרת הפייבוריטית בבית, הביסה בשבת 0:5 את קפריסין, ומעניין יהיה לעקוב אחרי ההתייחסות של המאמן הלאומי ליריבה החזקה שבפתח.

חנוכת "עמק הצבאים"

עמק הצבאים בירושלים. עמיר בלבן, החברה להגנת הטבע
עמק הצבאים בירושלים/החברה להגנת הטבע, עמיר בלבן

אתם צריכים לדעת שהיום ייחנך "עמק הצבאים" בירושלים וייפתח לציבור הרחב לאחר כמעט שני עשורים של מאבק ציבורי עיקש. "עמק הצבאים" הוא שטח טבעי פתוח הנמצא בדרום מערב העיר ירושלים, למרגלות כביש בגין וצומת פת, בין השכונות קטמונים, גבעת מרדכי ובית וגן. השטח, המשתרע על כ-240 דונם, ידוע גם בשמות "עמק רקפת" או "עמק פרי- הר", אך בפי תושבי העיר הוא נקרא כיום "עמק הצבאים" על שם עדר צבאים שחי בו. בפארק החדש, שהנו שמורת הטבע העירונית הראשונה בישראל, הושקעו עשרות מליוני שקלים בתכנון ופיתוח מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, חידוש זרימת הנחלים, נקודת תצפית והחשוב מכל - השבת הצבאים לעמק.

מזל טוב לאריק קלפטון

רינגו סטאר עם אריק קלפטון, 1985. GettyImages
אריק קלפטון יחד עם רינגו סטאר/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג הגיטריסט והמוזיקאי הידוע אריק קלפטון יום הולדת 70. קלפטון נחשב לאחד המוזיקאים המוערכים ביותר בעולם, במיוחד בסוגות הבלוז והרוק. הוא רשום בהיכל התהילה של הרוק אנד רול גם כאומן סולו אך גם כחבר הלהקות "קרים" ו"ציפורי החצר". הוא דורג במקום השני ברשימת מאה הגיטריסטים הטובים בעולם של המגזין "הרולינג סטון" ונבחר גם על ידי אותו המגזין למקום ה-53 ברשימת 100 האמנים הטובים בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully