וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מתנחלים רעולי פנים מיידים אבנים לעבר פעילי שמאל

29.3.2015 / 0:15

בסרטון שעלה לרשת נראים שלושה מתושבי ההתנחלות חוות מעון שבדרום הר חברון מיידים אבנים באמצעות רוגטקות לעבר פעילי שמאל שהגיעו למקום. "הם מתנהלים כך כל הזמן, תוקפים פלסטינים ופעילים", אמר אחד הפעילים

יוטיוב

כ-12 פעילי שמאל הותקפו אתמול (שבת) בידי מתנחלים בסמוך לחוות מעון שבדרום הר חברון. זאת, לאחר ששבוע קודם לכן נפגעה באורח קל ילדה פלסטינית כבת שש מאבנים שיודו לעברה באותו המקום. בסרטון שעלה לרשת ניתן לראות כי שלושה מתנחלים רעולי פנים מחוות מעון יצאו לעבר הפעילים שעברו במקום והחלו ליידות לעברם אבנים, חלקם ביד וחלקם באמצעות רוגטקה.

כמו כן, ניתן לראות כי תוך כדי יידוי האבנים הזעיק אחד הפעילים את המשטרה למקום, וזו הגיע לאחר זמן מה. לדברי הפעילים, השלושה עזבו את המקום עם הגעת כוחות המשטרה ועלו לעבר החווה שממנה יצאו.

"אחרי מה שקרה שבוע שעבר, כשילדה קטנה שקטפה פרחים נפגע בראשה מאבן, החלטנו להגיע למקום", אמר גיא, אחד הפעילים שהיה במקום. לדבריו, הוא וחבריו מגיעים הרבה לאזור ומסייעים לפלסטינים. "מדובר בשטח פתוח שלכל אחד מותר להגיע אליו", ציין. הוא אף סיפר כי אביה של בת השש שנפצעה מיידוי אבנים נדקר באותו המקום ארבע שנים קודם לכן על ידי מתנחלים.

עוד בוואלה חדשות:
האיחוד האירופי: "מעולם לא היינו קרובים יותר להסכם עם איראן"
במערכת הביטחון לחצו להפשיר את כספי המסים - נתניהו נענה
תימן: ייתכן מאוד שהמבצע נגד החות'ים יכלול כוחות קרקעיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת רעולי הפנים מיידים אבנים לעבר פעילי השמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גיא, מיד עם הגיעם למקום יצאו לעברם שלושת המתנחלים והחלו ביידוי האבנים. "השלושה זרקו אבנים ובי פגעו לפחות שלוש אבנים ברגל. למזלנו הפעם אף אחד לא ממש נפצע מלבד מכות יבשות מהאבנים", הוסיף.

הפעילים הגישו תלונה לשוטרים שהגיעו למקום והם החלו בסריקות אחר החשודים. עם זאת, גיא טוען כי הוא לא תולה בעניין תקוות גדולות. "מדובר בקן צרעות ולאף אחד לא אכפת מכלום", אמר גיא בכעס. "הם מתנהלים כך כל הזמן, תוקפים פלסטינים ופעילים. אם היו רוצים לתפוס אותם היו יכולים אבל לאף אחד לא באמת אכפת והם ממשיכים להתנהג כך".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה נכנסה לחוות מעון וניסתה לאתר את החשודים אך לא הצליחה. חקירת האירוע והחיפוש אחר החשודים נמשכים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בקן צרעות". אחד מרעולי הפנים מיידה אבנים באמצעות רוגטקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוברות הר חברון נמסר בתגובה: "עם צאת השבת קיבלנו את הסרטון. איננו מכירים את פרטי האירוע הנקודתי ואת זורקי האבנים. משטרת הר חברון הגיעה מיד למקום והסרטון יישלח להמשך בדיקה וחקירה. אנו כמובן מתנגדים לכל אלימות".

"יחד עם זאת", נכתב בהודעת הדוברות, "חובה שנכיר את הסיפור המלא - מדי שבוע מגיעים אנרכיסטים פעילי (ארגון השמאל) תעאיוש עם פלסטינים ומתקרבים ליישוב תוך הסגת גבול ויצירת פרובוקציות בשבתות. הם תמיד עם מצלמות ותמיד עורכים את הסרטונים במגמה לשלוח אותם לתקשורת ולהשחיר את פני המתיישבים. חלקם הגדול של האנרכיסטים פועלים במימון ממשלות זרות - מהם המצלמות, מימון השעות וחומרים נוספים. רובם של המתיישבים מתעלמים מהאנרכיסטים שמטרידים בעיקר את החיילים שצריכים לצאת שוב ושוב ולהרחיקם. חבל שמסיגי גבול ואוהבי פרובוקציות אלה מקבלים במה לשנאתם".

(עדכון ראשון: 22:15)

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully