וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו לשעבר של הטייס המרסק: "הבטיח לבצע מעשה בלתי נשכח"

28.3.2015 / 11:05

מארי, בת זוגו לשעבר של אנדראס לוביץ סיפרה לבילד הגרמני כי הוא אמר לה בשנה שעברה: "יום אחד אעשה משהו שישנה את כל המערכת ואז כולם יזכרו אותי". לופטהנזה תשלם פיצויים למשפחות 150 קורבנות ההתרסקות

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

מארי , חברתו לשעבר של אנדראס לוביץ, טייס המשנה שריסק במכוון את המטוס של חברת ג'רמנווינגס באלפים, אמרה היום (שבת) לעיתון הגרמני "בילד" כי לוביץ אמר לה בשנה שעברה שברצונו לעשות "מעשה בלתי נשכח". בהתרסקות טיסת 4U9525, שהמריאה מברצלונה שבספרד לדיסלדורף שבגרמניה, נהרגו 150 נוסעים ואנשי צוות, בהם הישראלי אייל באום.

"יום אחד אני אעשה משהו שישנה את כל המערכת ואז כולם ידעו את השם שלי ויזכרו אותו", טענה שאמר לה. היא הוסיפה כי לוביץ סבל מסיוטים וכי הוא ידע להסתיר היטב מהסביבה את "מה שהתחולל אצלו בפנים".

התרסקות באלפים - סיקור מיוחד:
חלקי גופות חולצו מהמטוס שהתרסק באלפים; "אין גופה אחת שלמה"
המסמכים מוכיחים: טייס המשנה הסתיר מג'רמנווינגס שהיה חולה
משפחת הישראלי שנהרג: "איך נותנים לטייס כזה להטיס נוסעים?"

אנדראס לוביץ, טייס המשנה של טיסת ג'רמנווינגס. פייסבוק, אתר רשמי
בביתו נמצא אישור מחלה קרוע. טייס המשנה אנדראס לוביץ/אתר רשמי, פייסבוק

כמו כן, חברת התעופה הגרמנית "לופטהנזה", חברת האם של ג'רמנווינגס, הודיעה אמש כי תשלם פיצוי בסך 50 אלף אירו כסיוע כספי מיידי למשפחותיהם של 150 קורבנות ההתרסקות. בין משפחות קורבנות האסון נמצאת גם משפחתו של באום בן ה-39 שהתגורר בברצלונה ובמקור מהוד השרון.

בתוך כך, הודיעה אתמול התביעה בגרמניה כי לוביץ הסתיר ממעסיקיו את העובדה שהוא חולה. תובעים מהעיר דיסלדורף שבמערב המדינה, ואשר אליה היה אמור המטוס להגיע, אמרו כי החרימו מסמכים רפואיים מביתו של לוביץ שמוכיחים "קיומה של מחלה וטיפול רפואי הולם". עם זאת, בבית לא נמצאו מכתב התאבדות או רמז אחר לכך שהמניע למעשה היה אידיאולוגי או דתי. כמו כן, התובעים הודיעו כי בביתו של לוביץ נמצא אישור מחלה קרוע. לטענתם, אישור המחלה יועד לאותו היום שבו אירעה ההתרסקות, והוסתר מהנהלת חברת התעופה.

(עדכון ראשון: 0:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully