וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: צעיר בן 25 נהרג בתאונת דרכים בנגב

28.3.2015 / 0:37

כלי הרכב שבו נסע הצעיר יחד עם ארבעה מחבריו התהפך מסיבה לא ברורה ונפל לתעלה. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. הארבעה הנוספים נפצעו - אחד בינוני ושלושה קל - והועברו לסורוקה

הרוג ושלושה פצועים בהתהפכות כלי רכב בסמוך לצומת שבטה שבנגב, מרץ 2015. מד"א
כלי הרכב שנפל לתעלה באזור שבטה/מד"א

צעיר כבן 25 נהרג אמש (שישי) ועוד ארבעה צעירים נפצעו בתאונת דרכים בסמוך לצומת שבטה שבנגב. כלי הרכב שבו נסעו התהפך ונפל לתעלה מסיבה לא ברורה, וצוותי מד"א שהגיעו למקום יחד עם צוות רפואי של צה"ל נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר. צעיר אחר שנפצע באורח בינוני פונה במסוק של צה"ל לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שלושת הצעירים האחרים נפצעו באורח קל ופונו באמבולנס לסורוקה. אתמול נהרגו סך הכל שלושה בני אדם בכבישים.

פרמדיק מד"א אורגד כהן שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו בתעלה בצד הדרך רכב מעוך, לאחר שהתהפך כמה פעמים. מחוץ לרכב היו חמשת הנוסעים, אחד מהם צעיר כבן 25 ששכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה ביותר, ולאחר ניסיונות החייאה בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום, נאלצנו לקבוע את מותו. גבר נוסף בשנות ה-20 שנפגע בחזה טופל בשטח כשהוא בהכרה ופונה במסוק לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב. שלושה צעירים נוספים שנחבלו באופן קל פונו על ידי אמבולנסים של מד"א לבית חולים סורוקה".

אתמול נהרג הולך רגל בן 42 מפגיעת משאית בסמוך למחצבת דריג'את שבנגב. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו. מעט לאחר חצות, גבר בן 69 נפצע באורח אנוש ובנו נפצע באורח קל כשהשניים נפגעו מאוטובוס בכביש סמוך ליישוב בני עי"ש, שנמצא מדרום לגדרה. השניים טופלו במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א ופונו לבית החולים קפלן שברחובות, כשהאב סובל מפגיעה רב מערכתית. בבית החולים קבעו הרופאים את מותו של האב.

(עדכון ראשון: 22:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully