וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בתולות הים המרהיבות שמקדמות נושא חשוב במיוחד

שתי צלמות מאסו בזיהום מי הים והחופים והחליטו לנדוד ברחבי העולם ולהפוך אנשים רגילים וגם כמה כוכבות ליצורי ים מודרניים. צפו בתוצאה המדהימה

Project Mermaids

אהבתם? תנו לנו לייק

בשנת 2012 החלו אנג'לינה ונטורלה וצ'יארה סלומוני לטייל מסביב לעולם ולהפוך בני אדם רגילים, גברים ונשים, ליצורים ימיים מהפנטים. הצילומים, שהתקיימו על החוף ומתחת למים יאוגדו ויראו אור בעתיד בספר שמחצית מהכנסותיו ייתרמו למטרה חשובה במיוחד.

האתר Huffington Post דיווח כי מטרת "פרוייקט בתולות הים" היא העלאת המודעות לאוקיינוסים ולחופים, ושמירה על ניקיון ואיכות הסביבה. מחצית מהכנסות הספר, שיראה אור בסתיו הקרוב, ייתרמו לארגון קטן ללא מטרות רווח שמנקה את חופי קליפורניה כבר 16 שנים.

ונסה האדג'נס ובלה ת'ורן כבתולות ים

A photo posted by BELLA (@bellathorne) on

למרות שמספר כוכבים התנדבו להצטלם לפרוייקט, ביניהם כוכבות הילדים ונסה האדג'נס ובלה ת'ורן, הצלמות מעדיפות לעבוד עם אנשים אלמוניים שמקדישים זמן לשימור החופים והים. אחת כזאת היא אושן רמזי, צוללנית שעוסקת בטיפוח ושימור כרישים שלא היססה להצטלם עם אחד מהם בהוואי.

מפגש פסגה עם כריש

A photo posted by @projectmermaids on

A video posted by @projectmermaids on

"לדעתי בתולות ים מודרניות מבלות זמן רב בים ואוהבות ומעריכות את החיים שמתחת למים. רציתי שיופיע כריש בספר כי העולם התת ימי לא היה יפה כמו שהוא בלעדיהם", אמרה אושן.

עוד בנושא
יש פה בתולות? קבלו הצצה לכנס בנות הים השנתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully