וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המתקן בפארק שגרם לגבר לצרוח כמו מטורף ולהפוך לכוכב רשת

גבר ואישה עלו על מתקן הכדור המעופף ובמהרה מצאו עצמם בסיוט שאין דרך לצאת ממנו. בעוד האישה הצליחה להחזיק מעמד - הגבר איבד את זה לגמרי, צרח ונפנף בידיו לכל עבר - והפך ללהיט וידאלי

צילום מסך

אהבתם? תנו לנו לייק

מתקן השעשועים "הכדור המעופף" המפורסם מספק השבוע קטע משעשע, בו נוסע מאבד את עשתנותיו על המתקן - ואם תשאלו אותנו - זו ללא ספק התגובה הכי מוגזמת שראינו לנסיעה במתקן הזה.

אם לא יצא לכם עדיין להיתקל במתקן, נספר לכם שהנסיעה בו מתועדת בוידאו - וכמעט תמיד מספקת תגובות מבועתות של נוסעים. הפעם מדובר בתיעוד ממתקן במלזיה, שמגיע לגובה של 150 מטרים ולמהירות של 100 קמ"ש. על המתקן עלו גבר ואישה - היא עוצמת עיניים והוא מחייך ומנסה להרגיע אותה. ברגע שהכדור שוחרר לאוויר, התפקידים התחלפו והגבר איבד את זה לגמרי: הוא צרח, נופף בידיו לכל עבר, תפס את ראשו וניסה לעצור את הקיא שלו 7 פעמים.

גבר צורח מפחד במתקן בפארק שעשועים. youtube, צילום מסך
התגובה ההזויה ביותר לנסיעה במתקן הכדור/צילום מסך, youtube

נסיעת הגיהנום נמשכה רק דקה - אך אם תשאלו את הנוסע המפוחד - היא נמשכה נצח. "זה כבר נגמר. תירגע", אמרה לו האישה שלקחה על עצמה את תפקיד המעודדת, "נסה לעצום את העיניים". העידוד לא ממש עזר לבחור והתגובה שלו - כפי שתוכלו לראות בסרטון כאן למעלה - פשוט קורעת מצחוק. התיעוד שלו עשה את דרכו לרשתות החברתיות והוא זכה ככבר למאות אלפי צפיות ולמעמד של כוכב רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully