וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת טובא זנגרייא על התנצלות נתניהו: "מודה ועוזב ירוחם"

חוסיין אלהייב נכח אתמול בפגישת ראשי המגזר עם ראש הממשלה. בראיון לאולפן וואלה חדשות הוא סיפר: "אמרתי לו: פגעת לנו ברגשות, אתה צריך להיות ראש הממשלה של כולם'". על ההתנצלות: "רק חזקים מתנצלים, אבל הוא צריך להתנצל גם בתקשורת". על הנוכחים: "לא רק פעילי ליכוד"

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם נציגים מהמגזר הערבי במעונו בירושלים. בפגישה התנצל נתניהו על דברים שאמר ביום הבחירות לפיהן "הערבים נוהרים לקלפיות", והוסיף שכראש ממשלה הוכיח במעשיו את חשיבות המגזר הערבי עבורו. היום שוחח דב גיל-הר באולפן וואלה חדשות עם חוסיין אלהייב, ראש מועצת טובא זנגריא: "ההתנצלות של ראש הממשלה באה בעקבות בקשתי", הוא אמר, "הייתי ראשון הדוברים בביתו של ראש הממשלה. אמרתי לו: אתה פגעת לנו ברגשות ביום הבחירות כשאמרת שערביי ישראל נוהרים בהמוניהם באוטובוסים לקלפיות. אנא, אתה ראש הממשלה של כולם, תצא לתקשורת ותתנצל בפני ערביי ישראל על הדברים".

אלהייב התייחס להתנצלותו של ראש הממשלה במעמד נציגי המגזר הערבי ואמר ש"רק חזקים מתנצלים" וזהו "צעד חכם ומקרב לבבות", אך הוסיף והודה ש"אולי זה לא מספיק, הוא צריך גם לצאת לתקשורת, אני חושב שהתנצלות ראש הממשלה בפני הקהל זה מאוד חשוב, מאוד חיובי ומאוד חיוני".

כאשר נשאל על הנוכחים במפגש ועל הטענה שהיו שם פעילי ליכוד בלבד, ענה אלהייב "לא בהכרח. היו פעילי ליכוד, אבל היו גם אנשים שהם ראשי רשויות ואחרים - גם מנהיגים, גם שייח'ים, גם מנהיגים דרוזים, גם צ'רקסים, גם נוצרים, מכל הקשת הפוליטית היו שם". הוא ציין שגם אם אכן היה מדובר רק בפעילי ליכוד, אין לכך חשיבות: "אני לא יודע אם זה היה רוב של פעילי ליכוד או תומכי ליכוד, או לא, אבל אנחנו, גם כנציגים, גם כנבחרי ציבור נכחנו במפגש הזה ועלינו את הבעיות ואת הסוגיות שאנחנו סובלים מהן יום יום במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully