וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ הגימלים: חייל גנב דבורים כדי להיעקץ ולקבל ימי מחלה

22.3.2015 / 16:54

שוטרי תחנת מסובים עצרו חייל בסדיר מחיל השריון, אחרי שנכנס לשטח חקלאי פרטי במרכז. ברשותו נמצאה שקית עם עשרות דבורים, ובחקירה הסביר שרצה להיעקץ כדי להאריך את חופשת סוף השבוע. העונש: מעצר בית ביחידה שממנה ניסה להתחמק

תחרות "משיכת דבורים", שאו-יאנג, מחוז הונאן, סין, 16 ביולי 2011. רויטרס
קיבל השראה מהמשוגעים לדבר? אדם מצופה באלפי דבורים בסין/רויטרס

עוקץ הגימלים: "שביזות" של חיילים בצבא כבר סיפקה מקרים וכותרות משונות בעבר, אבל ייתכן שהמקרה מסוף השבוע האחרון הוא המוזר מכולם. צעיר בן 19, חייל בשירות סדיר בחיל השיריון, נעצר אמש בחשד שגנב דבורים מכוורת במרכז הארץ. הסיבה: הוא רצה להיעקץ על ידי הדבורים ולזכות בגימלים (ימי מחלה), כדי להימנע מחזרה לבסיס.

צוות סיור של תחנת משטרת מסובים הבחין אתמול (שבת) בערב בשני צעירים מסתובבים בצורה חשודה ליד שטח חקלאי באזור צומת מסובים. אחד מהם הצעירים נכנס לשטח החקלאי, ואילו חברו נותר כמתצפת מאחור. השוטרים, שחשדו שמדובר בהשגת גבול, החליטו לעצור את השניים. החשוד שנכנס לשטח החקלאי נתפס כשהוא מחזיק ברשותו שקית ובה עשרות דבורים מאחת הכוורות שהיו במקום.

עוד סיפורים שאסור לפספס
לראשונה: אישה תובעת גבר כי הוא אמר שהיא לא הייתה זונה
בגלל הפשע המאורגן: הציפור המוזרה בעולם נמצאת בסכנת הכחדה
ניסתה להרעיל למוות את אמה - כי החרימה לה את האייפון

בחקירתו הודה שאסף בעצמו את הדבורים, אולם טען שלא ידע כי מדובר בגניבה. לחוקרים הסביר כי לא רצה לשוב הבוקר לבסיס, וכי רצה להאריך את חופשת סוף השבוע. הדרך היצירתית, כך לפי החייל בחקירתו, הייתה להיעקץ על ידי הדבורים.

בתום חקירתו החליטו במשטרה לשלוח את החייל לחמישה ימי מעצר בית, אולם לרוע מזלו של החשוד – את העונש הוא נשלח לבצע ביחידה שממנה ניסה להיעדר.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully