וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה 36 ניתוחים כדי להראות כמו ברבי ורוצה את החזה הגדול בעולם

לייסי וויילד, "הברבי האנושית", מתכוננת לקראת הניתוח הפלסטי ה-37 שלה - גם הוא להגדלת חזה - שיהפוך אותה למלכת הפלסטיק הבלתי מעורערת - עם חזה בגודל QQQ

עמוד היוטיוב Barcoft tv

אהבתם? תנו לנו לייק

במקרה של לייסי וויילד התמונות מדברות בעד עצמן: אין ספק ש"בובת הברבי האנושית" - אם בכלל אפשר לקרוא לדבר הזה אנושי - סובלת מהפרעה בדימוי הגוף שיכולה לגרום לנזק ממשי לבריאותה. תשאלו את הרופא המנתח שלה שסירב לבצע עבורה ניתוח נוסף להגדלת החזה, "אם את תמשיכי להגדיל את החזה שלך - את תהרסי לעצמך את הגוף" הוא אמר לה - אבל לייסי לא מתכוונת לעצור כאן. היא כבר מצאה רופא מנתח אחר שיסכים לגעת בה בפעם ה-37, "אני גאה להיות פלסטיק. בזבזתי רבע מיליון דולר על הגוף הזה".

לייסי וויילד בת ה-46, אם לשישה ילדים ממערב וירג'יניה, מתכוננת בימים אלו לניתוח הגדלת החזה ה-13 שלה ונמצאת בעיצומה של דיאטה שנויה במחלוקת, בזכותה הורידה כמעט 10 קילוגמים ממשקלה בשישה שבועות בלבד. "אני מרגישה טוב, אבל עדיין רוצה להוריד במשקל. אני רוצה לרדת למידה 3, או אולי אפילו ל-0. אני רוצה להיות כמו דמות מסרט מצויר, אבל אני יודעת שאני צריכה להיות זהירה", אמרה. מודעות אמיתית לבעיה כנראה שאין לה - אחרת היא לא הייתה מסכנת את חייה בניתוח נוסף, "העולם שלי סובב סביב החזה שלי", מספרת לייסי, שרק הוא מגיע למשקל של 20 קילוגרמים, "אני לא מתלהבת מניתוחים, אבל כן - אני מתרגשת לחשוב על הרגע שבו אתעורר אחרי הניתוח ואראה אחרת".

לייסי וויילד. צילום מסך
"אני רוצה להמשיך למתוח את הגבולות שלי", לייסי וויילד מתכננת להגדיל את החזה למידת QQQ/צילום מסך

מיד אחרי ניתוח החזה הראשון שלה שעברה בצעירותה, הבינה לייסי שהיא רוצה לנתח חלקים נוספים בגופה. 36 הניתוחים הקודמים שלה כוללים הגדלת שדיים, שאיבת שומן, אף, סנטר וישבן, "עם השנים גיליתי שהתחת שלי שטוח מדי, אז עברתי ניתוח להרמת הישבן. עברתי שלושה ניתוחים בישבן שכל אחד מהם עלה לי 10 אלף דולר. התחת שלי שווה 30 אלף דולר", היא מתלוצצת, אולם ילדיה לא מרוצים מהתהליך שעברה, "אני לא יכולת ללכת לשום מקום בלי שאנשים יעטו עליה", אחת מבנותיה מתלוננת, "זה פשוט מגעיל".

לייסי וויילד בתמונות אחרונות לפני הניתוח ה-37 שלה. CWT/Splash News, צילום מסך
רגע לפני הניתוח ה-37: לייסי וויילד בביקיני זעיר/צילום מסך, CWT/Splash News

אם זה לא מספיק חולני, לייסי נמצאת בעיצומה של דיאטה שנויה במחלוקת הכוללת תפריט "עשיר" של תפוחים, מיץ לימון ומים. בתוכנית "ההתמכרות המוזרה שלי" ששודרה ברשת TLC, ליוו המצלמות את לייסי בניתוח ה-36 שלה, אז היא סיפרה על רצונה להיות דומה לברבי, "אני ידועה בתור זו שעברה את הניתוחים הפלסטיים הקיצוניים ביותר בעולם ואני רוצה להמשיך למתוח את הגבולות שלי", היא סיפרה בתוכנית, "אני לא רק אובססיבית לציצים שלי. אני אובססיבית למראה כולו. אני רוצה את הגוף המושלם".

במסגרת האובססיה הודיעה לייסי שעם הניתוח החדש היא תוכל להתהדר בתואר- בעלת החזה הגדול העולם, כיוון שהוא יגיע למידה של QQQ.

כך נראית לייסי וויילד לפני הניתוחים הפלסטיים. XPUSJP, צילום מסך
כך לייסי נראתה לפני הניתוחים/צילום מסך, XPUSJP
כך נראית לייסי וויילד אחרי הניתוח הראשון. XPUSJP, צילום מסך
כך לייסי נראתה אחרי הניתוחים הראשונים/צילום מסך, XPUSJP
כך לייסי וויילד נראית היום. XPUSJP, צילום מסך
וכך לייסי נראית היום/צילום מסך, XPUSJP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully