וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקיין יגלם את מרן: תכנית ש"ס לסכל הקלטות סודיות של ישי

16.3.2015 / 16:32

בהקלטות שהגיעו לוואלה חדשות נשמע מאיר עטיה, אחיינו של אריה דרעי, מדבר על הפצת מידע, שלפיו מפלגת יחד של ישי הציעה 30 אלף דולר לאדם שייחקה את הרב עובדיה, ובכך תיפגע אמינות הקלטת שבה נשמע לכאורה הרב מורה לישי להקים תנועה חדשה

עריכה: יאיר דניאל

אף על פי שבש"ס מדגישים כי טענותיו של יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, על כך שהוא מחזיק קלטת שבה נשמע הרב עובדיה יוסף מורה לו לפתוח תנועה חדשה אינן נכונות, מאחורי הקלעים הם נערכים לאפשרות שהיא אכן תתפרסם ומנסים לטשטש את אמינותה.

מהקלטות שהגיעו לידי וואלה חדשות נשמע מאיר עטיה, אחיינו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מדבר עם פעיל נוסף על אפשרות להפיץ מידע שיפגע במהימנות הקלטת - ייטען כי מפלגתו של ישי הציעה 30 אלף דולר לחקיין שיחקה את הרב עובדיה אומר לכאורה לפתוח מפלגה חדשה. עטיה טען בתגובה כי השיחה התבססה על מידע אמיתי ובש"ס דחו את הדברים בביטול.

"מה אתה הולך לעשות?", שאל הפעיל בשיחה. "הולך לערוץ 10 ו-2 להביא את הבן אדם עצמו, השאלה אם הוא יסכים", השיב עטיה. הפעיל התעניין ותהה: "שיגיד מה?", ועטיה ענה: "להביא את הבן אדם עצמו, שיגיד: 'הציעו לי ממפלגת יחד שישלמו לי 30 אלף דולר כדי שאחקה את הרב עובדיה'". הפעיל שאל את עטיה מהי מטרתו בכך: "בעצם הרעיון הוא להגיד שהם רצו לשלם כסף כדי לזייף והכל שקרים. זה מה שאני מבין ממך?".

אריה דרעי יו"ר ש"ס. טלי מאייר
נערך לפרסום הקלטת? יו"ר ש"ס אריה דרעי/טלי מאייר

בשלב הזה עטיה לא מאשר את האסטרטגיה מאחורי הרעיון שהעלה בשיחה, ומבקש מהפעיל לשוב אליו לשיחה נוספת בעוד כמה דקות. עטיה אמר: "חייב להביא אותו, לא יודע איך עושים את זה". הפעיל מסביר לו: "זה לא משנה, תביא אותו או לא תביא אותו, היה כזה דבר או לא היה כזה דבר, מותר לשקר. בשביל זה מותר לעשות הכול. חייבים להוריד אותו. הימים האלה הם ימים קובעים. חייבים להוריד את המפלגה של הזבל הזה, הרשע הזה. מפלגה של עבריינים. מותר לשקר בשביל האמת. תביא את מי שלא תביא, תגיד שהוא הציע 30 אלף דולר. תעשה את זה, תתחיל להפיץ. זה רעיון גדול. כשהוא יוציא את הקלטת, כולם יגידו לו כבר שהקלטת מזויפת".

עוד באותו נושא

נחשפה הקופסה השחורה? "מרן ביקש מישי לפתוח תנועה"

לכתבה המלאה
אלי ישי קמפיין בחירות 2015. ראובן קסטרו
יו"ר יחד אלי ישי/ראובן קסטרו

לאחר מכן יצא עטיה להגנת דודו והטיל ספק בכך שאכן קיימת קלטת. "נראה לך שהרב עובדיה ידבר נגד דרעי?". הפעיל השיב לו: "זה כבר לא משנה אם הוא אמר או לא אמר. אתה לא הבנת. הימים האלה הם קובעים. בשלישי כבר בחירות. ברגע שאתה תופס את הבימה הציבורית בימים האלה, ואתה אומר שכל מה שהוא מספר זה מזויף - ברגע שאתה מפיץ את זה, גמרנו. אתה מחקת את הבן אדם הזה. לא יעזור לו כלום. אתה תפסת את הכיכר. מה שהוא ידבר, זה כבר תגובות. זה ניסיון להחזיר את הסוסים שברחו מהאורווה. אנשים כבר יתחילו לפקפק בדבר הזה".

ש"ס: "שטויות במיץ"

בתגובה אמר עטיה לוואלה חדשות כי השיחה עם פעיל המפלגה התנהלה בשל מידע שקיבל על כך שהתקבלה הצעה כזו ממפלגת יחד: "כתב אצלי מישהו בקבוצה, שחבר שלו שמע מאחד מכוכבי הציבור החרדי שיודע לחקות את מרן, שהוא קיבל הצעה מבכיר במפלגת יחד שיחקה את מרן ויקבל 30 אלף דולר, אם ההקלטה תמצא חן בעיני הבכיר".

מש"ס נמסר בתגובה: "שטויות במיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully