וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: אוטובוס צנח 400 מטר, עשרות נוסעים נהרגו

המשטרה במדינת סנטה קטרינה מעריכה שהנהג איבד שליטה על האוטובוס והידרדר לתהום. לפי דיווחי התקשורת המקומית, האוטובוס הוביל נוסעים לאירוע דתי במדינת פרנה. משרד החוץ: לא ידוע על נפגעים ישראלים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

עשרות בני אדם נהרגו לפנות בוקר (ראשון) בברזיל, כאשר אוטובוס ובו 50 נוסעים צנח לתהום באזור הררי בדרום-מזרח המדינה. לפי דיווחי התקשורת המקומית, האוטובוס הוביל קבוצה שנסעה לאירוע דתי במדינת פרנה. מחדר המצב של משרד החוץ נמסר כי ככל הידוע, אין נפגעים ישראלים בתאונה.

לדברי המשטרה, לפחות 40 בני אדם נהרגו באסון. עוד 12 בני אדם נפצעו ופונו לבתי החולים. פאולו הנריקה הם, קצין מהמשטרה המקומית, אמר כי התאונה אירעה במדינת סנטה קטרינה. לדבריו, מסתמן כי הנהג איבד שליטה על כלי הרכב, והנהג הידרדר לתהום בעומק 400 מטרים.

כלי התקשורת בברזיל דיווחו כי התאונה אירעה בכביש המוביל לעיר קמפו אלגרה, יעד פופולרי לתיירים. בחמש השנים האחרונות, נהרגו 66 בני אדם בכביש זה. דובר הממשלה, קלאדיו תומס, מסר כי שלושה שחולצו מזירת התאונה מתו בבית החולים. נציג של משטרת סנטה קטרינה אמר כי "רבים נלכדו בהריסות, ויש סיכויים די קלושים לחלץ מישהו בחיים".

חדשות נוספות מהעולם:
פוטין טרם נראה; "צפוי לפגוש את נשיא קירגיזטן ביום שני"
הודו: שישה גברים אנסו נזירה בת 74 במנזר במזרח המדינה
דיווח: בן דודו של אסד, "המאפיונר", נהרג במלחמת האזרחים

תאונת אוטובוס במדינת סנטה קטרינה – ברזיל, 15 במרץ 2015. רויטרס
זירת התאונה במדינת סנטה קטרינה, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully